Racing Underground Invite

Har fått 5st totalt och gett bort alla och sist jag kollade var det två av dom som inte laddat upp/ner ett skit. Kommer hänga ut dom med namn o nummer DireCkt när jag kommer hem. :p

Sent from my X10i using Tapatalk

Jag har en invite till racingforme jag gärna byter mot ex torrentleech, sparvarna eller något liknande.
Sen är ju ett tips att ni som verkligen vill ha invites kan ge 5 euro till någon medlem, om man donerar det till sidan får man 1 invite. Lite luddigt men hoppas ni förstog hur jag menar :)

Jag skulle bli väldigt glad om någon gav mig en invite till Racing Underground. En sida jag alltid velat joina men aldrig fått chansen till.

Tar mer än gärna en invite ifall någon har, kommer seeda tills myndigheterna kommer och knackar på!

Tar gärna en invite och seedar mer än gärna då jag har en macmini som står på dygnet runt, men att pynta för en invite vill jag inte.. eller?

Tar gärna en invite och seedar mer än gärna då jag har en macmini som står på dygnet runt, men att pynta för en invite vill jag inte.. eller?

Som det ser ut nu så är det enda alternativet att göra en donation(under förutsättning att man har positiv upp/ner ratio)

Om nu ingen sitter o trycker på invites men det är ju upp till var o en att använda dom.

XTRM och BIG RED har inte tankat något sen i Okt då dom fick invites av mig sånt är lagom kul att se när folk står på kö för att komma in....

Last edited:
Nyheter
Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...