Racing Underground Invite

Svårt att få nya invites, men dom har så om man donerar till dom och har mycket i ratio så får jag en invite (väldigt bra tycker jag, då får man in seriösa users) OBS en som redan är medlem skall donera för att få en invite.

Det är ju kul att se att folk blir glada när man ger bort invites till dem. Men när man sedan ser att de inte använder sitt konto överhuvudtaget så känner man att det kanske inte är så lönt att bara slänga iväg till vem som helst :)

• Gilla
Reaktioner: MrC

Jag blir tokig snart... har försökt ladda ner men får det inte att funka, har massor med kabel att seeda med Torrenterna vill inte starta...

Har försökt gjort en egen torrent mest för att kolla om det fungerar.

Använde mig av 199 Lives the Travis Pastrana story...

Kan någon testa och se om den fungerar?

Jag blir tokig snart... har försökt ladda ner men får det inte att funka, har massor med kabel att seeda med Torrenterna vill inte starta...

Har försökt gjort en egen torrent mest för att kolla om det fungerar.

Använde mig av 199 Lives the Travis Pastrana story...

Kan någon testa och se om den fungerar?

0 seeders och 2 leechers. Inte mycket som händer då, så inget fel på ditt internet. Pröva ladda ner dagens race från Brno så ska du se att det komma funka.

0 seeders och 2 leechers. Inte mycket som händer då, så inget fel på ditt internet. Pröva ladda ner dagens race från Brno så ska du se att det komma funka.

Har testat det... den startar inte....

Kan man felsöka någonstans?

EDIT: nu fungerar det... oklart varför :P

Vet dock inte om jag lyckats med att ladda upp en fungerande Torrent.

Last edited:
Skulle också väldigt gärna ta en invite om nån har. Bra seedare, har 500gb ner / 8.6tb upp på Torrentbytes. Nåt liknande på mma-tracker också.

Har "Racing for me" fått fart? Letar efter en tracker som har seeders med vettig lina och får upp Motogp och Moto2 hyffsat snart efter tävlingen är avslutad.

Får väl skriva i den tråd med för att utöka responsen om de finns några Invites som nån vänlig själ kan donera... Går ju inte att komma in på sida på annat sätt... Så en upp på denna i hopp om att de är nån stor Seedare som skaffar sig invites...

Supply/demand för access verkar vara i stor obalans...

Nyheter
Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Sveriges vägar i allt bättre skick