Racing Underground Invite

CPMS

Medlem med medel-lem
Gick med
23 Jan 2005
Hoj
Kawasaki GPZ900R -88, KTM 950 SM -08
Från en som är inblandad i RU:

"We are having some server issues. We're trying to resolve the problem, but it might take a couple of days (going back to friday) for us to fix it. Busy lives and all that....
But it's being worked on."

Skicka ett PM om ni vill ha en adress till ett alternativ som har ganska bra utbud. :)

Gumpa

Take me to bed or lose me forever
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
R1-03 & Suzuki Ts250x
Alla bör ha fått detta mejl:

Hello,

Fellow members,

As you have noticed, Racing Underground has been offline for two weeks. After a very long (and heated) dialogue with all the team members, we decided to go our own seperate ways. We are very sad to see some of the main figures involved with the site leaving us, but we respect their decisions.

But there also is some good news. The remaining team members decided to re-launch the site under a new name, and we are all good to go! You will find the same excellent service as you have come to known from us, so rejoin our community right now.

Racing Underground will now be known as Racing For Me and you can find us right here: http://www.racingfor.me

To make sure that the switch will be as safe as possible, we have reset everyone's password. You can renew it using our 'Reset your Racing For Me password' option. We hope to welcome you soon to our new cosy corner on the internet, now known as Racing For Me.

Diezel

Nu på banan!
Gick med
29 Jun 2008
Hoj
ZX10R & Snart ihop-plockad Café Racer
Om någon har en invite så skulle det uppskattas!

K B

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2008
Hoj
CBR900RR -92, CBR 900RR -92 Turbo, K5 Turbo, 7/11 Turbo, CBR1000RR SC59
Mod kan ju ta och byta titel på tråden till "Racing For Me Invite fd. Racing Underground"

Nu när RU är historia

G3ting

Medlem
Gick med
7 Oct 2010
Hoj
Aprilia Tuono V4R APRC - 14
Slänger väl in en förfrågan här också, så om någon har, tar jag också gärna en invite till den nya sidan, vore toppen! :)

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Hoj
GSX-R 750 SRAD -97, R1 banräcer, yamaha yz250f -02, kawasaki kx450f -08, zx9r -98
skulle åsså uppskatta en invite väldigt mkt:)

Meercy

Ny medlem
Gick med
21 Apr 2009
Hoj
Letar
Är det bara jag som har problem med att få ner filerna?

När man klickar på "ladda ner" länken för en Torrent så öppnas ett nytt fönster som sedan förblir vitt, ingen nerladdning startar..

K B

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2008
Hoj
Är det bara jag som har problem med att få ner filerna?

När man klickar på "ladda ner" länken för en Torrent så öppnas ett nytt fönster som sedan förblir vitt, ingen nerladdning startar..
Vilken webläsare använde du? Själv använder jag Chrome och här funkar det utan problem

Meercy

Ny medlem
Gick med
21 Apr 2009
Hoj
Letar
Last edited:

K B

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2008
Hoj
Har testat både Firefox och Explorer.

Edit: laddade ner Chrome men icke där kom det fram ett meddelande :

Server error
The website encountered an error while retrieving https://www.racingfor.me/dwld.rfm/4...on.Race.EurosportUK2.XviD.English.666.avi.zip. It may be down for maintenance or configured incorrectly.

Hmm :va Men sidan är helt nystartad och skaparen sa själv att sidan inte kommer fungera helt 100% nu i början eftersom de snickrade ihop den nya på så kort tid. Skriv i deras forum eller skicka PM till ENZOF1 skulle jag satsat på :)

Nyheter
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka