Racing Underground Invite

Från en som är inblandad i RU:

"We are having some server issues. We're trying to resolve the problem, but it might take a couple of days (going back to friday) for us to fix it. Busy lives and all that....
But it's being worked on."

Skicka ett PM om ni vill ha en adress till ett alternativ som har ganska bra utbud. :)

Alla bör ha fått detta mejl:

Hello,

Fellow members,

As you have noticed, Racing Underground has been offline for two weeks. After a very long (and heated) dialogue with all the team members, we decided to go our own seperate ways. We are very sad to see some of the main figures involved with the site leaving us, but we respect their decisions.

But there also is some good news. The remaining team members decided to re-launch the site under a new name, and we are all good to go! You will find the same excellent service as you have come to known from us, so rejoin our community right now.

Racing Underground will now be known as Racing For Me and you can find us right here: http://www.racingfor.me

To make sure that the switch will be as safe as possible, we have reset everyone's password. You can renew it using our 'Reset your Racing For Me password' option. We hope to welcome you soon to our new cosy corner on the internet, now known as Racing For Me.

Mod kan ju ta och byta titel på tråden till "Racing For Me Invite fd. Racing Underground"

Nu när RU är historia

Slänger väl in en förfrågan här också, så om någon har, tar jag också gärna en invite till den nya sidan, vore toppen! :)

Är det bara jag som har problem med att få ner filerna?

När man klickar på "ladda ner" länken för en Torrent så öppnas ett nytt fönster som sedan förblir vitt, ingen nerladdning startar..

Är det bara jag som har problem med att få ner filerna?

När man klickar på "ladda ner" länken för en Torrent så öppnas ett nytt fönster som sedan förblir vitt, ingen nerladdning startar..
Vilken webläsare använde du? Själv använder jag Chrome och här funkar det utan problem

Last edited:
Har testat både Firefox och Explorer.

Edit: laddade ner Chrome men icke där kom det fram ett meddelande :

Server error
The website encountered an error while retrieving https://www.racingfor.me/dwld.rfm/4...on.Race.EurosportUK2.XviD.English.666.avi.zip. It may be down for maintenance or configured incorrectly.

Hmm :va Men sidan är helt nystartad och skaparen sa själv att sidan inte kommer fungera helt 100% nu i början eftersom de snickrade ihop den nya på så kort tid. Skriv i deras forum eller skicka PM till ENZOF1 skulle jag satsat på :)

Nyheter
Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Sveriges vägar i allt bättre skick