Hej
Jag vill gärna se mig själv på film så kan man se hur illa man kör egentligen,
haha
Så släng upp ditt material
mvh
Daniel
Till Stefan: Alltså va fan, här dominerar jag medelgruppen ända tills nån ledare på en sån där VärrstinGHoj ska visa var skåpet ska stå! Det var jävligt nära att jag klippte bort material runt 3:55! Hahaha ser ut som jag står still!
[/url]
Bra film Kurtan!
Skriker jättehögt! för lite film i lugn grupp. Vill se om du lyckades köra om mig.. ganska troligt iofs
Men va fan Peter... varför hängde du inte bara på instruktören några varv?
ASsså Va fAAn!
Man tror man burkar sååå iniIhHElLFFFEETe, så kollar man på bilderna och ser sanningen...
1, max lutning på ca 27 grader
2, ser ut att ha en topphastighet typ 80km/h
Blev personbästa på 1.07, men va fan, jag kommer aldrig bli sams med den här banan alltså. Målet är 1.05 konsekvent körning i en hel dag, men på denna djäUUvulsbana tar ju knäna/höfterna slut efter 20 min körning! Sista passen hade jag fan ont i lårbenshalsen med!
Tusen tack till instruktörenn på duccen som hjälpte mig att brotta ner kvarnkurvan till slut! (synd dock på kedjan som jag tror pajade om jag fattade rätt )
Jag har lite film så om det är nån som är extremt kåt på att se sig själv och sin körning så hojta så kan jag kanske klippa ut och lägga upp lite material. Jag körde i medelgruppen (kallades för tokfort-karate-gruppen av de flesta)
Ladies and gentlemen, här kommer lite film från medelgruppen.
Jag körde även i lugn grupp först med många omkörningar, så skriker ni tillräckligt kanske jag orkar lägga upp den med.
Till Stefan: Alltså va fan, här dominerar jag medelgruppen ända tills nån ledare på en sån där VärrstinGHoj ska visa var skåpet ska stå! Det var jävligt nära att jag klippte bort material runt 3:55! Hahaha ser ut som jag står still!
Kollar ni på min bromsvätska så ser ni dock att jag kör med morgonurin och inte bromsvätska! Därav mina dåliga inbromsningar!
http://www.youtube.com/watch?v=XZ4KZcwuHdE
Hahahaa...f'låt igen....
Jag skulle just peta i växeln och köra om han nåt så inniHeeLFFEVE, men vi fick bara köra om på raksträckorna i medelgrupen så jag kunde inte ta han i kvarnen
Här kommer lite klipp på omkörningar i lugn grupp!
http://www.youtube.com/watch?v=oHJ8MNNOQIw&feature=youtu.be
Låtvalet...hahaha det är fasen humor.....förstår att du gick tillbaka till softish-musiken när du kom ikapp mig, va fasen lutar ju inget!!!! O sakta går det också.....
Schysst att du la ut filmen
Visst är det du på den röda R1:an, grejen är att jag faktiskt reagerade på att du har en förjäva fin körställning! Det ser avslappnat och fint ut, blev faktiskt jävligt imponerad av din körning! Du hänger ut bra med överkropp med istället för att bara åka rövhäng. Tycker du kör snyggt som fan!
Jävla snygg hoj har du med! =)
Någon som skall köra den 1:e juli?
Undrar , slår du 60 sek ?
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|