RadicalRiders GoKartrace Lördag 6 Februari 2010

Åsa

Triumph I am
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph Speed Triple -11
Åsa har förhandlat fram dusch inkl handduk för 30:- efter vi kört.

//Dede på Åsas konto

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Team workingclass hero stekte nästan alla idag, 2:a av 13 team är helt ok, stort tack till Sideline & Carlsson som körde snyggt och snabbt.

Team hybris med Robz som kapten kom sist som vanligt!!!

sideline

Gick med
18 Jun 2008
Hoj
Gatmoppe: ER-6n -09 Banmoppe: cbr600rr -04
Team workingclass hero stekte nästan alla idag, 2:a av 13 team är helt ok, stort tack till Sideline & Carlsson som körde snyggt och snabbt.

Du var inte alltför pjåkig själv heller. Tur för dig att du höll dig under 35:eek:r iaf. :tungan
Sjukt less på mig själv för den där onödiga påbromsningen, ruskigt bra framkallat av Swishan. :tummenupp

Nu blir det schlager. :D

Robz

Guest
Tackar för en superkul eftermiddag :tummenupp

Summering:
1. Efter att ha varit det enda team under 28 i kvalet (och därmed tog vi Pole:banana) kom alla team ned på denna drömtid :gnissla
2. Dede och Henke Hå hittade en genväg INNANFÖR traktordäck #2 och kapade därmed några tior... Ojuste, men grattis till snabbaste tider :Bugar 27,3 måste vara rätt bra totalt under året på GoCartcity :tummenupp
3. Någon dj-l fulmekade/saboterade vårt teams cart i ett obevakat ögonblick när vi bytte förare :mad:
4. När detta sedan skulle åtgärdas var depå-meken tokberusad och det tog 10-talet varv innan han bytt förgasare... vi passade på att fika lite under tiden, så det var ganska OK.
5. Med ny förgasare var ordningen återställd och Team 6 satte åter snabbaste varv på 27,5... i samma veva passerades Mr K med ett glatt vink, varefter han torpederade Cart 6 utan respekt för eget liv:mad:
6. Två herrar slog till med 27,3 o 27,4... har glömt vem dessa var redan... (se punkt 2 eller nå't).

Tackar _Mia_ för ett perfekt uppstyrt Team :tummenupp

Jag var inte kapten och du är säkert den som tryckte sitt navelludd i vår förgasare :mad: Hur faan du kom ur Carten vid bytet är för mig fortfarande en gåta....

Last edited:
Gick med
23 Aug 2007
Hoj
Ducati 1198 S -09
Tack RebeX och Mr. K för trevligt påhitt!

Känns i armar och händer och kommer säkert göra det även imorgon, men det enda man då blir påmind om var att det var riktigt skoj!

Som vanligt var det alla som dök upp som gjorde allt extra kul! :tummenupp

powerglide

Glad amatör
Gick med
10 Apr 2009
Hoj
Honda VFR 800F -15
Det var ingen som körde Yoga efteråt?
http://acidcow.com/pics/3100-russian_drunk_yoga_10_pics.html

Mr K

I win, you loose!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR750-07 & GSXR600-07
Jag har ett gruppfoto som lagledaren i vinnarlaget ... vem det nu var ... som kan hämta det hos mig. Kommer även att scanna och lägga ut alla varvtider senare.

Bara så att alla vet det så tjänade jag och RebeX flera milijoner på detta evenemang eftersom det är det vi gör när vi skapar evenemang ... tjänar pengar alltså ... alltid ... ovavkortat.. .....pengatjänande alltså ;)

Jag hade asballt och det värkade som att alla andra hade det oxå. Mitt lag vann .... tror jag .. men det är ju inte det viktiga i sammanhanget utan att bara ha skoj .... och vinna ..... eller skoj .... :)

Nu är det soffläge efter en natt i hillbillyland (Jägersbo) ....

Nyheter
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras