sideline
- Gick med
- 18 Jun 2008
- Hoj
- Gatmoppe: ER-6n -09 Banmoppe: cbr600rr -04
Muhahahahhaah ... har inte fått tag i en scanner...... Vem vill ha gruppfotot på de 3 vinnande lagen?
Det vill vi alla!
Muhahahahhaah ... har inte fått tag i en scanner...... Vem vill ha gruppfotot på de 3 vinnande lagen?
Ge hit fö fan
Köp en scanner för alla pengarna du tjänar så vi kan få se vem som vann go-karten
Minimotard nästa gång?
Ta ett foto av papperna o lägg upp det på ett stället där det kan vara högupplöst. Länk här bara. Det räcker så man kan få se o zooma. Behövs ingen scanner för det
Äääähhh... vem bryr sig över resultatet???
Upp med filmerna istället!!
Tror du verkligen att Mr Kåt vill skylta med sina mediokra varvtider, nä det lär aldrig komma upp några listor, möjligen om han lyckas fulklippa dom så han ser snabb ut.Ta ett foto av papperna o lägg upp det på ett stället där det kan vara högupplöst. Länk här bara. Det räcker så man kan få se o zooma. Behövs ingen scanner för det
Tror du verkligen att Mr Kåt vill skylta med sina mediokra varvtider, nä det lär aldrig komma upp några listor, möjligen om han lyckas fulklippa dom så han ser snabb ut.
/MOH B.Itter
Tjata tjata gubbjä*el ..... de kommer kanske upp ikväll
För nytillkommna läsare kan lite info vara på sin plats, när mr Kåt säger
Kanske = Troligen inte
Det fixar jag = Kanske
Det är redan klart = Jag har glömt
Fast bara pga detta inlägg så kommer säkert varvtiderna upp redan i kväll...kanske..
henke hå kan konfirmera att jag tog digitalbilder på alla lapparna igår och sedan tog batterierna i kameran slut ... kanske
Vi vet alla att henke hå håller dig om ryggen i vått och torrt.
Jag o Henke vill ju ha det på papper att vi hade dom snabbaste varvtiderna
Mest för Robz skull
Stäng tråden!!Jag o Henke vill ju ha det på papper att vi hade dom snabbaste varvtiderna
Mest för Robz skull
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |