Raggning(?)

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Hoj
Yamaha FZ8-n
Jag som e expert på området.... ska jag komma in i konversationen och ta över? Orkar inte läsa hela tråden. Vad är det ni undrar över egentligen?

Gustav1

Vem var det som kastade?
Gick med
29 Aug 1982
Hoj
Suzuki SV650S -03
RocketQueen skrev:
Vart tog Mavve vägen???

Han kanske testat nåt av våra tips och inte törs berätta hur de gick... :hihi

Han är säkert ute och prylar folk. Kör hoj gör han nog inte, hans säsong varar bara en vecka mitt i juli.

gixxer_chrille

Sugen på att köra hoj igen
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Vatten hoj...SEA-DOO RXT.
Gavazn skrev:
Även om du klarar och skaffa hennes nummer och ni blir i hop kan du ju aldrig vara säker på att hon inte gör om det med någon annan backom din rygg!! :) :) ...

Så sant som det står skrivet. Mitt ex var otrogen mot sin kille när jag fick henne. Jag fick dubbelt upp sen. Två killar. Fy fan va hårt, men jag förtjänade det säkert. :död

miicke

Ny medlem
Gick med
17 Aug 2003
Hoj
kawasaki zx7r -99
honkiie skrev:
be henne komma hem till dig ni kan ta ett vinglas eller två till levande ljus, sen slår du på nån romantisk musik som "slaskfittorna - birgit" eller "eddie meduza - vresa opp fetta kärringajävul". Slå sen på durchgefickt på tvn och ta av dig kläderna, sen borde allting rulla av sig självt. :tummenupp

:rofl :rofl :rofl

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Hoj
KTM LC4
gixxer_chrille skrev:
Så sant som det står skrivet. Mitt ex var otrogen mot sin kille när jag fick henne. Jag fick dubbelt upp sen. Två killar. Fy fan va hårt, men jag förtjänade det säkert. :död

Hmm, va!?

Mitt ex hade pojkvän när jag träffade henne.. Jag förklarade att jag inte skulle röra henne innan hon hade gjort sig av med honom! :mattias
Hon kom någon dag senare och kastade sten på rutan en kväll och förklarade att hon hade gjort slut, då fick hon komma in på lite te. :hihi :banana
Det visade sig sedemera att hon inte alls hade gjort slut med honom då utan flera veckor senare.. :kocko

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA