Raggning(?)

Mingves

Guest
mb skrev:
Det är ju en skitbra idé :yoparty :näsblod

Att man uppfattas som mindre attraktiv som singel är ett allmänt känt faktum - de flesta killar kan intyga detta.
Tacka inte mig tacka RocketQueen som kläckte den goda ideen:)
Det finns ju sådanadäringa vridautomater som står i snabbköpet och de innehåller ringar för 5kr st. Bara smacka in en femma och vips är du förlovad:D

///M

RocketQueen

Ny medlem
Gick med
10 Jun 2004
Hoj
Såld :(
Mingves skrev:
Rocket tror du missförstod mig :D menade att om tjejen har ring på fingret så kan man glömma att ens försöka ragga.... Inte att jag springer med ring på fingret för att tjejerna skall ragga på en...men det är ju en tanke oxå....Hehehe

:hihi Jaha. Men man har ju hört de knepet förr.
Ja ragga på upptagna tjejer o killar känns lite väl alltså.
Slöseri med tid...

RocketQueen

Ny medlem
Gick med
10 Jun 2004
Hoj
Mingves skrev:
Tacka inte mig tacka RocketQueen som kläckte den goda ideen:)
Det finns ju sådanadäringa vridautomater som står i snabbköpet och de innehåller ringar för 5kr st. Bara smacka in en femma och vips är du förlovad:D

///M

:rofl Men lyssna inte på mina idèer de är som ni ser allt annat än bra.

Mingves

Guest
RocketQueen skrev:
:rofl Men lyssna inte på mina idèer de är som ni ser allt annat än bra.
Det märks att du har varit med förr RocketQueen, kan mavve få gå på kurs hos dig? Han fyller ju idag och allt så han kanske kan få en gratislektion?

//M

RocketQueen

Ny medlem
Gick med
10 Jun 2004
Hoj
Mingves skrev:
Det märks att du har varit med förr RocketQueen, kan mavve få gå på kurs hos dig? Han fyller ju idag och allt så han kanske kan få en gratislektion?

//M

Ja men visst! Men räkna med att han kommer va ännu mer förvirrad efter en tid med mig. Du har ju sett mina tips. :hihi

Mingves

Guest
RocketQueen skrev:
Ja men visst! Men räkna med att han kommer va ännu mer förvirrad efter en tid med mig. Du har ju sett mina tips. :hihi
Hehe, Nästa gång jag går ut i GBG skall jag använda den så välkända "rocketmethod" som har talats så väl om....

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Jag tror inte att det blir problem. Vem kan motstå en kille som denne?

Bifogat

• Tönt.gif
    Tönt.gif
    5.4 KB · Visningar: 19

.JOHAN.

www.jktech.se
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
zero
vadåra gömmer mig bakom en monitor, det är ju så det går till i cybervärlden

Therudeboy

Guest
Mavve jag har ju sagt att du ska säga "Visa fittan så får du popcorn" :fatta!

M.G.F

I'm with stupid
Gick med
11 Jul 2003
Hoj
CBR 1000 RR HRC Trico '09
Om tjejen har pojkvän, inte vill ge dig sitt nummer så tycker jag du kan låta henne vara ifred. Hade hon inte varit lycklig med sin kille så hade du säkerligen fått hennes nummer eller så hade hon visat någon form utav intresse, vilket jag antar att hon inte gjort eftersom du inte skrivit det.

Så kort sagt, ge upp!

miicke

Ny medlem
Gick med
17 Aug 2003
Hoj
kawasaki zx7r -99
RocketQueen skrev:
Mavve tjejen har kille.
Sånt är ju bara krongligt men ok säg såhär:

"Så du har pojkvän du?"
"Ja de har jag"
"Va synd, för dig"
Sen tittar du henne djupt in i ögonen och går därifrån.

Funkar inte de så strunta i henne! Hur lätt de nu kan vara...
Tycker själv att upptagna killar är rätt ointressanta men du kanske gillar henne extra mycket bara för att hon är så svår.

Jag tror att detta kan fungera Mavve. Fast det måste komma i rätt ögonblick, gå alltså inte bara fram och framstå som nån idiot och bara ställ frågan "Så du har pojkvän du?" utan vi säger snacka lite med henne på parkeringen efter jobbet och sen kom till den frågan också får du det tråkiga svaret så säg då som RocketQueen sa, "Jaha, det var synd...... för dig"
men säg inte detta med en deppig ton utan med en trevlig och lite kaxig ton sedan säg "Nä nu måste jag åka hem".

Detta kan få henne att bli lite paff och inte veta riktigt vad hon ska göra.

RocketQueen

Ny medlem
Gick med
10 Jun 2004
Hoj
Quaya skrev:
Jag tror att detta kan fungera Mavve. Fast det måste komma i rätt ögonblick, gå alltså inte bara fram och framstå som nån idiot och bara ställ frågan "Så du har pojkvän du?" utan vi säger snacka lite med henne på parkeringen efter jobbet och sen kom till den frågan också får du det tråkiga svaret så säg då som RocketQueen sa, "Jaha, det var synd...... för dig"
men säg inte detta med en deppig ton utan med en trevlig och lite kaxig ton sedan säg "Nä nu måste jag åka hem".

Detta kan få henne att bli lite paff och inte veta riktigt vad hon ska göra.

Precis så jag menade!!!

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
valmers skrev:
Inget kan gå fel med den jackan.
I kombination med tipsen i tråden kommer den garanterat att föra Mavve långt i detta ärende. Förmodligen hela vägen till Helsingborgs Tingsrätt och åtal för brott mot kvinnofriden. Sen kan han både knä- och fotbojeskrapa samtidigt :lol

Edit: mitt förslag, Mavve, är att du inväntar en mörk och stjärnklar natt - de är ganska vanliga i augusti - och sedan helt enkelt rövar bort henne på någon av dina gröna springare.

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Bingo skrev:
I kombination med tipsen i tråden kommer den garanterat att föra Mavve långt i detta ärende. Förmodligen hela vägen till Helsingborgs Tingsrätt och åtal för brott mot kvinnofriden. Sen kan han både knä- och fotbojeskrapa samtidigt :lol

Edit: mitt förslag, Mavve, är att du inväntar en mörk och stjärnklar natt - de är ganska vanliga i augusti - och sedan helt enkelt rövar bort henne på någon av dina gröna springare.
Precis. Vilken kvinna skulle inte vilja åka en tur med denne man?

Bifogat

• tönt2.jpg
    tönt2.jpg
    15 KB · Visningar: 108

honkiie

Världens starkaste man
Gick med
29 Apr 2004
Hoj
gdfs
be henne komma hem till dig ni kan ta ett vinglas eller två till levande ljus, sen slår du på nån romantisk musik som "slaskfittorna - birgit" eller "eddie meduza - vresa opp fetta kärringajävul". Slå sen på durchgefickt på tvn och ta av dig kläderna, sen borde allting rulla av sig självt. :tummenupp

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA