Gavazn skrev:Även om du klarar och skaffa hennes nummer och ni blir i hop kan du ju aldrig vara säker på att hon inte gör om det med någon annan backom din rygg!! ...
Jo, Mavve verkar ju vara högsta vinsten i kärlekens lotteri.Wunder skrev:Alla tjejer vill ha någon bättre, så baffatt hon har pojkvän betyder det inte att du är chanslös. Du måste helt enkelt få henne att tro att du är ett bättre kap än hennes nuvarande.
gojje skrev:fråga inte efter nummer, då tror hon bara att du kommer ringa massor o hon kan inte ha dej ringandes när hon har kille.
Mingves skrev:Oseriösa metoden:
Testa att ha Afterwork, bjud ingen annan än henne....eller du bjuder alla andra och ställer in...men inte med henne. Så får du henne helt för dig själv.
Seriösa metoden:
På mitt jobb där jag jobbar i en vecka till (VCC) finns det en tjej som är toksöt. Hon har kille men de bor inte ihop. Om jag skulle vilja få ragg på henne skulle jag nog försöka anordna en AW/fest, och under AWn/festen försöka prata mycket bara med henne så hon ser hur trevlig man är och kul.
Det viktigaste är nog att inte vara för intresserad (vilket är svårt) för då faller man i värde direkt
Man ska vara sådär juste som en jättebra kompis och kanske lite till, lyssna mycket och ställa frågor. Visa att man är intresserad av att lära känna henne men absolut inte själv även om man vill stå och brilliera om senaste MCn eller tricket man lärt sig.
Men detta vet du säkert sedan innan mavve.
Lycka till nu.
// M
Äntligen.. Någon som säger det rätta..Ravetrancer skrev:låt bli henne, hon har pojkvän, skaffa dig en brud som är singel istället!!!
Hade nån raggat på min brud så hade jag skickat han till sjukhuset Dead or Alive!!!!
Ravetrancer skrev:låt bli henne, hon har pojkvän, skaffa dig en brud som är singel istället!!!
Hade nån raggat på min brud så hade jag skickat han till sjukhuset Dead or Alive!!!!
Nej, men jag tycker att människor skall få göra som dom själva vill med sina liv. Dock så håller jag fast vid att om nån raggar på min brud så kan han se sig om efter eb tandbrygga!!!gladh skrev:Rejvis, det trodde jag inte om dig. Du som är så jäkla liberal i "otrohets"-tråden. Eller är det så att det är olika regler för tjejer och killar
gladh
Mitt dilemma var inte att få tjejen intresserad, utan hur man får tag på henne när man glömde fråga vad hon heter....och om hon vill träffas igen...campar skrev:Du är en konstig människa!!
Först skapar du en tråd om hur du ska få tag på en flicka....
Sedan ger DU tips i en "liknande tråd"....
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|