Raggning(?)

Gavazn

Ny medlem
Gick med
31 Mar 2004
Hoj
R6...99 omlackad svart
tt

Även om du klarar och skaffa hennes nummer och ni blir i hop kan du ju aldrig vara säker på att hon inte gör om det med någon annan backom din rygg!! :) :) ...

Mingves

Guest
:D Trodde nu djävlas han med Mingves igen men icke. Lycka till Mavve, trägen vinner.

///M

Anthrax

Medlem
Gick med
29 Jun 2003
Hoj
To be continued...
Gavazn skrev:
Även om du klarar och skaffa hennes nummer och ni blir i hop kan du ju aldrig vara säker på att hon inte gör om det med någon annan backom din rygg!! :) :) ...

Nja, om man kollar läget, och det visar sig att deras förhållande är på upphällning, så kan man ju knuffa på lite extra så att man hamnar i läge. :7peta

Optimalt

+ + + + +
Gick med
21 Mar 2003
Hoj
cbr 1000 -06
Att få hem en hona till sin grotta är enklast med träklubba, dra ej hem dom i benen då dom blir fyllda med jord.

gojje

fuck yeah
Gick med
15 May 2004
Hoj
Vill köpa enduro
fråga inte efter nummer, då tror hon bara att du kommer ringa massor o hon kan inte ha dej ringandes när hon har kille.

Fråga om hon vill ta en fika efter jobbet, eller om hon vill hänga med dej till gymmet (inte för att hon ser ut att behöva d utan för du tror hon skulle gilla d), berätta om nåt roligt ställe du varit på o om hon skrattar o önskar hon också varit där frågar du om hon vill hänga med nån dag. Fråga om hon har lust att gå en promenad (på nåt bra ställe i skogen som inte e för folktomt) för du tycker d e så tråkigt att gå själv men tycker d e skönt med frisk luft.

Eller om du e mer modig så kan du fråga henne om hon skulle kunna tänka sej att dejta någon fastän hon har kille. (inte dej nu då) men säger hon ja men d beror på vem, så har du en chans (fortsätt som du gör) om hon säger nej så e d väl antingen för att hon inte vill erkänna för sej själv att hon vill eller så e hon inte intresserad.

Lycka till!

Wunder

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2004
Hoj
GSX-R400 -87 & DR 800 -90
Alla tjejer vill ha någon bättre, så baffatt hon har pojkvän betyder det inte att du är chanslös. Du måste helt enkelt få henne att tro att du är ett bättre kap än hennes nuvarande.
Ljug och överdriv så mycket du kan, bara det får dej att framstå väl.
När ni väl har blivit ihop kan du bli dej själv igen, då är det försent för henne att ångra sej.
Några handfasta råd:
1. Var supertrevlig. Inte lågmält trevlig och "snäll", då är risken stor att du hamnar på hennes kompisstege.
2. Var självsäker. Låtsas att du är det även om du inte är det. Inga tjejer gillar förlorare.
3. Visa att du blir glad av att se henne. Säg "Hej!" (observera utropstecken) och kombinera med ditt bredaste leende. Fortsätt vara glad hela tiden ni är tillsammans.
4. Få henne att skratta. Var inte rädd att bjuda på dej själv, dock på ett självsäkert sätt. Har du några bra skämt hon inte hört förut är det en bra grej att ta fram lite då och då.

Lokke

Bullshit Racing
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
BMW R1200GSA -12, Suzuki GSX-R750 K3, Yamaha XV1100 -91
Ta ZXRRRRRRR'n å stå strategiskt placerad när hon kommer gående å varva utav bara helv...! Prova även att öva på en stillastående burnout om du vill va riktigt extrem, å du vill att hon säkert ska förstå att du gillar henne!

:rolleyes:

NoicE

.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hornet
Taaaare coool säger jag ju! :jäs
Hon har snubbe, det vet vi.
Det tar lång tid att övertyga en upptagen tjej, hon kommer gilla dig om:
* Du är intressant (dvs konstiga idéer och tankar)
* Du skrattar (inte åt dina egna skämt)
* OM du kan få HENNE att skratta (helst utan att du gör dig till)
* Om du inte är för påträngande, hon märker om du försöker beslagta henne, hon vill
inte bli övertygad om att du är bättre än hennes nuvarande snubbe, så du får göra
det utan att hon märker det. Det är SVÅRT.

lee

-
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
Apostlahäst modell gammal
Wunder skrev:
Alla tjejer vill ha någon bättre, så baffatt hon har pojkvän betyder det inte att du är chanslös. Du måste helt enkelt få henne att tro att du är ett bättre kap än hennes nuvarande.
Jo, Mavve verkar ju vara högsta vinsten i kärlekens lotteri. :tungan

Mingves

Guest
Oseriösa metoden:
Testa att ha Afterwork, bjud ingen annan än henne....eller du bjuder alla andra och ställer in...men inte med henne. Så får du henne helt för dig själv.

Seriösa metoden:
På mitt jobb där jag jobbar i en vecka till (VCC) finns det en tjej som är toksöt. Hon har kille men de bor inte ihop. Om jag skulle vilja få ragg på henne skulle jag nog försöka anordna en AW/fest, och under AWn/festen försöka prata mycket bara med henne så hon ser hur trevlig man är och kul.
Det viktigaste är nog att inte vara för intresserad (vilket är svårt) för då faller man i värde direkt:(
Man ska vara sådär juste som en jättebra kompis och kanske lite till, lyssna mycket och ställa frågor. Visa att man är intresserad av att lära känna henne men absolut inte själv även om man vill stå och brilliera om senaste MCn eller tricket man lärt sig.
Men detta vet du säkert sedan innan mavve.
Lycka till nu.
// M

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Varför stöter man på upptagna brudar, har du inte nog med problem Mad-vve, leta reda på en ful singelbrud så får du göka hur mycket du vill.

Den som är kräsen blir utan :tuttar

Ravetrancer

Now even more badass!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
R1-01, R1-04, Husa 650-04, Husa 600-98, cr125-98
låt bli henne, hon har pojkvän, skaffa dig en brud som är singel istället!!!

Hade nån raggat på min brud så hade jag skickat han till sjukhuset Dead or Alive!!!!

campar

Kraschpucks-svarvare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Enduro
Du är en konstig människa!!

Först skapar du en tråd om hur du ska få tag på en flicka....

Sedan ger DU tips i en "liknande tråd"....

:confused:

Mingves skrev:
Oseriösa metoden:
Testa att ha Afterwork, bjud ingen annan än henne....eller du bjuder alla andra och ställer in...men inte med henne. Så får du henne helt för dig själv.

Seriösa metoden:
På mitt jobb där jag jobbar i en vecka till (VCC) finns det en tjej som är toksöt. Hon har kille men de bor inte ihop. Om jag skulle vilja få ragg på henne skulle jag nog försöka anordna en AW/fest, och under AWn/festen försöka prata mycket bara med henne så hon ser hur trevlig man är och kul.
Det viktigaste är nog att inte vara för intresserad (vilket är svårt) för då faller man i värde direkt:(
Man ska vara sådär juste som en jättebra kompis och kanske lite till, lyssna mycket och ställa frågor. Visa att man är intresserad av att lära känna henne men absolut inte själv även om man vill stå och brilliera om senaste MCn eller tricket man lärt sig.
Men detta vet du säkert sedan innan mavve.
Lycka till nu.
// M

Stephen

Action figure sold separately
Gick med
15 Aug 2003
Hoj
Letar ny...
Ravetrancer skrev:

Hade nån raggat på min brud så hade jag skickat han till sjukhuset Dead or Alive!!!!
Äntligen.. Någon som säger det rätta..
:tummenupp rejvis för din heder..

benrangel

Fullblodsironiker
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
*såld*
Ravetrancer skrev:

Rejvis, det trodde jag inte om dig. Du som är så jäkla liberal i "otrohets"-tråden. Eller är det så att det är olika regler för tjejer och killar :ajjabajja

gladh

Krigge

Taliban och kapitalist
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Gixxer 1000
Du kanske är bög och sänder ut signaler som bara tjejer kan plocka upp.
Pröva dra med dig en kille hem istället och se vad som händer?

Ravetrancer

Now even more badass!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
R1-01, R1-04, Husa 650-04, Husa 600-98, cr125-98
gladh skrev:
Rejvis, det trodde jag inte om dig. Du som är så jäkla liberal i "otrohets"-tråden. Eller är det så att det är olika regler för tjejer och killar :ajjabajja

gladh
Nej, men jag tycker att människor skall få göra som dom själva vill med sina liv. Dock så håller jag fast vid att om nån raggar på min brud så kan han se sig om efter eb tandbrygga!!!

Mingves

Guest
campar skrev:
Du är en konstig människa!!

Först skapar du en tråd om hur du ska få tag på en flicka....

Sedan ger DU tips i en "liknande tråd"....

:confused:
Mitt dilemma var inte att få tjejen intresserad, utan hur man får tag på henne när man glömde fråga vad hon heter....och om hon vill träffas igen...

Men nu skall vi inte sabba Mavves tråd...med mina grejor

Last edited:

kajlyl

Tillbaka!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Gsx-R600
Ska vi summera?
Du fick fick inte hennes nummer + Du fick fick inte hennes nummer igen + hon har pojkvän = Lägg ner :(

:hej

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...