Tror faktiskt han straffknullar den
Jo så illa e de nästan så man borde strafknulla den i avgasröret
om du undrar vad de konstiga klukande ljudet e efter jag sväng över vägen o jag stänger av tändningen, så försöker jag lägga i friläge men den vill inte, så när man drar den fram o tilbacks så blir de klick kluck av bensinen, för kameran sitter fast på tanken, men tillslut fick jag i friläge.
Om du hör ett litet vislande ljud innan den dör i uppförsbaken så funderar jag om de va 1-4 kolven som nöpp eller om de e veven/vevstakarna, men när veven/vevstakarna nypper så brukar de inte låta så ju, då blir de oftast något annat ljud ju, har inte vart med om de ljudet innan med vevlagrena, i stället funderar jag om de e kolven som har nöppit fast. för jag kan varken rubba motorn bakot o framot, eller kan vicka 5mm framot o 5mm tilbaxs men annars e de bomm stopp.
Nä man blir ju inte glad när sånt här händer, men tur jag fick med rundan på film i allfall
o ny tankad o fixsat oljeläckaget i slangen som leder upp till kammarna innan filmningen, men som tacken så går den o pajar,´hann köra 4 mil när den va nytankad å då fungera den gött