såg inte att det här inlägget var riktat till mig förrän nu, ledsen för det.
men jodå, den ska vara original. eller ja, inte lacken då men motormässigt och chassimässigt ska det vara original.
jag har väl kört lite fortare än vad man får kanske ja...
har väl varit uppe i en ca 165-170 i mätarfart ungefär och mycket mer tror jag inte att den har att ge. men 145 låter ju märkligt...
min beter sig precis som din men varvar ur ordentligt även på högre växlar så... har inga problem alls med varven där, kan ligga och pressa tills nålen går mot rött på varvräknaren på alla växlar. så nånting skumt verkar det ju vara med din ja...
men angående original så ska den vara det än så länge, däremot hoppas jag på att kunna få tag på lite mumsiga delar (expansionskammare, trimförgasare och dylikt) så att det kan bli en liten remake under vintern med några extra hästar till våren kanske...
så om någon har delar eller vet var man kan hitta så får ni väldigt gärna meddela mig!
sjyst film, ska se om jag inte kan lägga upp nåt på min också!
men det låter ju bra att du börjar få ordning på den
kollat förgasarna något? bestyckningsfel kanske?
grattis till en sjyst hoj!
det där med racepipor låter intressant då jag själv letar efter något liknande som om du hittar någon typ av återförsäljare (eller du kanske letar privat?) så får du gärna meddela mig!
sjyst hoj där på bilden!
och ja, if är för jävliga...
när jag skulle försäkra min så ville de ha 11000 om året, i trafikförsäkring!
hojen är för fan 26 år gammal, har 350 cc och ligger på ca 50 hästar!?
valde också bilsport och mc, kanonfirma
ska aldrig ha hojar som är yngre än 20 år, classicaförsäkringen äger!