Kålle skrev:2492050får inte sidan att fungera...
bara för att den heter www.motowebshop.com
Det var från dom jag köpte min XR-1000, finns en jävla massa motiv dom inte har i Sverige också
![Tummen upp :tummenupp :tummenupp](/img/smilies/thumbup.gif)
Dock gissar jag att du kommer få pröjsa i förskott...
Kålle skrev:2492050får inte sidan att fungera...
sx-pojken skrev:2502385en mc-hjälm ska vara gjort av antingen glasfiber eller kolfiber.... de materialen expanderar vid kollision..plasthjälmar trycks ihop vid kollision...
jävlar så billigt!xyx skrev:2631630Det här är i min mening helt oslagbart:
http://shop3.webmailer.de/cgi-bin/e...440271aac172c270617+DE/catalogs/34311&2D40621
Shark RSR2 för 280 euro.
Bättre hjälm har inte jag hittat, kostar i butik i sverige minst 5000:-.
RobVance skrev:2633409Jag har hittat en AGV-hjälm (AGV TiTech Multi) jag vill ha på FC-Moto, det jag funderar över är att jag inte har provat ut någon hjälm av de olika fabrikaterna som finns så jag vet inte vad som sitter bäst på kolan, men om man hittar en hjälm man faller för & den finns i rätt storlek, spelar det då någon större roll?![]()
Fundering nr 2, den som har beställt från FC-Moto, har du då betalat via kort eller i cash när ups kommer med varan? Krånglar de som jag läste att nån skrivit eller är de smidiga att beställa ifrån?
J-mark skrev:2633420Jag köpte en Shark RSR2 från FC-moto. Beställde fredag kväll, fick hjälmen med UPS på onsdagen efter. Betala med kort, orderbekräftelse direkt via e-mail.
Funka suveränt, fast jag vet inte hur det blir om dom plockar ihop fel grejer...
RobVance skrev:2633409Krånglar de som jag läste att nån skrivit eller är de smidiga att beställa ifrån?
RobVance skrev:2633442Dum fråga kanske, men hur funkar det med UPS, om man jobbar & inte vet om man är hemma när de kommer? Ringer de innan de kommer eller så?(Har aldrig beställt över nätet från utlandet innan)
![]()
RobVance skrev:2633442Dum fråga kanske, men hur funkar det med UPS, om man jobbar & inte vet om man är hemma när de kommer? Ringer de innan de kommer eller så?(Har aldrig beställt över nätet från utlandet innan)
![]()
J-mark skrev:2633420Jag köpte en Shark RSR2 från FC-moto. Beställde fredag kväll, fick hjälmen med UPS på onsdagen efter. Betala med kort, orderbekräftelse direkt via e-mail.
Funka suveränt, fast jag vet inte hur det blir om dom plockar ihop fel grejer...
xyx skrev:2633528Nöjd med RSR2n?![]()
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy