Alltid en sour-stuff.Visst, jag tycker inte heller det var optimalt. Efterlyser bara lite balans i eftermälet din sour-stuff!
Alltid en sour-stuff.Visst, jag tycker inte heller det var optimalt. Efterlyser bara lite balans i eftermälet din sour-stuff!
I realiteten handlar det väl om att Dorna och tillverkarna vill öka intresset för sporten - och försäljningen av cyklar - på den amerikanska marknaden. Därför klämdes ett lopp till in over there, och vid den aktuella tidpupnkten. Pekuniära skäl sätts före "det sportsliga". I sig inget som förvånar.
Nej, jag är inte irriterad på jänkarna, i alla fall inte enbart på dem men flera faktorer bidrog till en skitrace för mig som åskådare. Eller är du (på allvar) nöjd med att en klass inte fick köra race alls (än mindre synas en sekund i Eurosport) och att de två andra får bryta sina race?
Precis, jänkarna behöver inte göra ett bra race för de är så viktiga. De kan bygga ihop en låtsasbana och köra den under stormsäsong och ändå komma tillbaka till nästa år. F1 hade i alla fall kurage att ge Indy fingret när de klantade till det för dem.
Nu har dom lagt upp bilder på Paddock Girls från Idianapolis..... jisses sicka granna töser
på Motogp.com
Du gifte dig frivilligt och sköt skarpt i henne. Skyll dig själv
MotoGP körde ju. Menar du på allvar att man ska betala tillbaka biljettpengar för att publiken gick miste om en supportklass? Möjligen skulle man kompensera folk för utebliven fikapaus.Nej, jag är inte irriterad på jänkarna, i alla fall inte enbart på dem men flera faktorer bidrog till en skitrace för mig som åskådare. Eller är du (på allvar) nöjd med att en klass inte fick köra race alls (än mindre synas en sekund i Eurosport) och att de två andra får bryta sina race?
MotoGP körde ju. Menar du på allvar att man ska betala tillbaka biljettpengar för att publiken gick miste om en supportklass? Möjligen skulle man kompensera folk för utebliven fikapaus.
Ovanligt klarsynt av en så pass ung kille som är så duktig som han ändå är.Lorenzo hyllar Rossi:
Lorenzo said: “I respect him now the same way I respect him before, maybe even more.
"I think Rossi is a guy that helped this sport a lot and helped make it bigger, and for that reason all of us riders has to be grateful, “said Lorenzo.
He added: “Rossi has won a lot of races and titles and only for his mental capacity I think he deserves all our respect.”
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|