Red Bull U.S. Grand Prix July 18 - 20 2008

Fjod0r

Ny medlem
Gick med
23 Mar 2008
Ort
sthlm
Hoj
Husa fs650e
de första 10-15minuterna måste vara bland det roligaste jag sett. Så jävla bra.
 

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
Hur kan dom INTE sända presskonferensen??? :va
Därför man betalar för det på www.motogp.com

Då får man Chaz Davies och John Hopkins i studion under race istället för Dahlboms kommentarer om att Rossi bakdäck är så trasigt att det skulle vibrera när det bara är gummirester ute i kanten som syns, vilket det gör på varje race.

Stoner klagade på en del omkörningar på presskonferensen. Whiner.
 
Last edited:

sege

Fy fan jävla skit-
Gick med
28 Jul 2003
Ort
Stockholm/Värmdö
Hoj
En delfin bland lastfartyg!
Stoner kör ju numer som Schwantz gjorde, på tandköttet fast på en bättre cykel schwantz hade.
Rossi har inte behövt ta i så mycket innan för att vinna race, bara att minnas hans uppkörningar genom fältet.
Jag tror dock rossi skulle kunna börja köra på tandköttet också, hoppas han gör det helt enkelt, det vill säga kör på vinst eller förlust.
Riskerna ökar ju, men det är ju klart mer spännande, risken finns ju där för stoner också..


Ach så rätt du fick, hade du pratat med Rossi precis innan du skrev inlägget eller? Satan, avdelning våga vägra ge sig framstår som medgörliga och trevliga i sammanhanget.

Det handlar inte om att köra fortast, det är först över mållinjen som gäller. :)
 

Macke

Typiskt....
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Strängnäs
Hoj
Honda CBR1000RR TKR
Vilket jävla race!!!!!! :yoparty

Som vanligt inga intervjuer på Eurosport.... Jävla skitkanal... Rätt åt dom att dom inte får sända 1009... :mad:
 

Wagge

Kiruna?
Gick med
23 May 2005
Ort
Södertälje
Hoj
CBR1000 -08
Därför man betalar för det på www.motogp.com

Då får man Chaz Davies och John Hopkins i studion under race istället för Dahlboms kommentarer om att Rossi bakdäck är så trasigt att det skulle vibrera när det bara är gummirester ute i kanten som syns, vilket det gör på varje race.
Nästa säsong blir det nog att göra det... vad får man betala för en hel säsong, hur bra är kvallan?
 

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
Just sådana kommentarer är en av anledningarna till att Stoner aldrig kommer bli lika populär som Rossi även om han vinner lika många gånger. Han är en gnällröv.
 

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
De har ju 60% rea nu för resten av säsongen så testa så får du se, har inte kollat priserna.
Det är inte superkvalité men det duger och du slipper alla reklam samt får se alla presskonferenser. Jag är nöjd och kommer fortsätta betala för det.
 

cbrkungen

cbrkungen
Gick med
23 Feb 2004
Ort
Vagnhärad
Hoj
-92- Honda Fireblade
Hur kan dom INTE sända presskonferensen??? :va

:finger Fattar inte heller varför. Men det var ett grymt race av Rossi.:Rockbanan :blah Visade lite gamla hederliga krigar takter som jag inte tror Stoner var beredd på.
Och vilken inlevelse Stoners fruga hade när han la omkull, tror faan att min katt reagerade mer än hon.
 

Wagge

Kiruna?
Gick med
23 May 2005
Ort
Södertälje
Hoj
CBR1000 -08
2008 High Resolution Half Season Pass - 60% Offer

Access all motogp.com multimedia content for the 2008 season.

60% discount with new Mid-Season Offer!
Price: 40 €
Inte så farligt, kanske skulle ta o skaffa ett konto.
 
Gick med
10 Jun 2008
Ort
High coast
Hoj
Daytona 675
Bästa racet på länge
Fan jag hade velat se presskonferensen.
Måste köpa loppet på motogp innan tiden går ut.
Det måste vara fler med motor intresse som sitter vid eurosport nu än de som vill se en jävla damfinal i en skitturnering:arsele
 

selin

Gemenskapshatare
Gick med
31 Mar 2005
Ort
Borlänge
Hoj
Såld
Just sådana kommentarer är en av anledningarna till att Stoner aldrig kommer bli lika populär som Rossi även om han vinner lika många gånger. Han är en gnällröv.

Precis, kan han inte bara fatta att han blev satt på plats. Dessutom ganska pinsamt att han drar upp sin racingerfarenhet efter en duell mot Rossi.
 

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Ort
Hemma
Hoj
RC8/Husaberg 450/Varg SM/Navstyrd supermono
:finger Fattar inte heller varför. Men det var ett grymt race av Rossi.:Rockbanan :blah Visade lite gamla hederliga krigar takter som jag inte tror Stoner var beredd på.
Och vilken inlevelse Stoners fruga hade när han la omkull, tror faan att min katt reagerade mer än hon.
Hon var nog beredd.

Tyckte hon satt helspännd hela racet, eller så ser hon bara ut så?
 
Nyheter
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Honda NT1100 får semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Top