Redo för säsongen 2004

magnus_moss

Racing is life!
Gick med
11 Aug 2003
Hoj
Kawasaki Supersport, KTM Supermono, ISR Forgotten Era, Honda CB750
ZoulFly skrev:
Jag har svårt att bestämma mig för vad jag tycker är bäst. På vissa sätt vore det skönt med fri tid på banan så man just kan hålla på och skruva och testa lite. Risken är bara att man har svårt att satsa riktigt ordentligt. Fördelen med just fasta pass är att då kan man ladda maximalt inför dessa. För min del är det ändå så att jag behöver jobba upp en ganska tappar adrenalinnivå för att verkligen ligga på och ge det där sista. Mot detta står ju vissa teorier om att man ska hellre köra mycket, inte jaga tider så mycket utan mer köra för att få ett bra flyt...och jag blir glad bara jag får köra så det löser sig nog :)

Du, jag garanterar dig att om du och jag äker ut tillsammans och kör på kapp så kommer det nog att bli skärpning och adrenalin och laddning till 110%.... det kan jag lova åtminstonde för min egen del. Jag kommer aldrig, aldrig aldrig att acceptera att bli omkörd av DIG någon mer gång :tungan

Gick med
10 Sep 2003
Hoj
CB1000RA
magnus_moss skrev:
Förresten har jag avstyrt skidsemestern med familjen v. 15 så nu kan vi åka till Val de Vienne med danskarna! Om det inte blir något Brno vill säga...

Brno???
När är det? Vad kosta?
Ja vill osså? :)

Klösan

Snygg rygg
Gick med
8 Jan 2004
Hoj
BMW K1200 Rs
Grattis, snygg traktor. Så du hann med Tyskland?

:tummenupp
ZoulFly skrev:
Yes...nu är den på plats. Traktorn som ska leda mig till ära och berömmelse :va står nu i garaget...en Honda CBR600RR -03 :banana

ZoulFly

RR-pensio
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Gixxer 1000/CRF 250 R
magnus_moss skrev:
Du, jag garanterar dig att om du och jag äker ut tillsammans och kör på kapp så kommer det nog att bli skärpning och adrenalin och laddning till 110%.... det kan jag lova åtminstonde för min egen del. Jag kommer aldrig, aldrig aldrig att acceptera att bli omkörd av DIG någon mer gång :tungan

Sant...och överraskande nog så gäller samma sak här...tänker ju inte släppa förbi mig några juniorer i onödan :D

magnus_moss

Racing is life!
Gick med
11 Aug 2003
Hoj
Bennybåge skrev:
Brno???
När är det? Vad kosta?
Ja vill osså? :)

Det är inte riktigt klart än. Har pratat med en 125cc-kille som heter Jonny som var där ifjol och allt var såååååå bra. Han ska kontakta mig när han vet mer. Jag hör av mig.

magnus_moss

Racing is life!
Gick med
11 Aug 2003
Hoj
ZoulFly skrev:
Sant...och överraskande nog så gäller samma sak här...tänker ju inte släppa förbi mig några juniorer i onödan :D

Vi får köra om 'et... å slåss om pallplatserna... :tummenupp

Nyheter
Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli

Pirelli har presenterat SCO...

Indian Motorcycle i samarbete med Rikard Gustafsson

Foto:  Joachim Cruus Inf...

Dags för äventyrlig motorcykelmässa

Kommande helg, den 8-9 mars...

Pirelli lanserar Diablo Powercrusier

All Rights Reserved Pire...

Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!

Ett avbrutet broms- eller k...

Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...