Japp, känner igen det där. Problemet är att stödet skavt av metallen där det skall ta "stopp" så jag får sätta en större skruv där eller något. så stödet stoppar..
ah på det viset lite jobbigare. men låna en svets av någon så är det löst på nolltid
Japp, känner igen det där. Problemet är att stödet skavt av metallen där det skall ta "stopp" så jag får sätta en större skruv där eller något. så stödet stoppar..
ah på det viset lite jobbigare. men låna en svets av någon så är det löst på nolltid
Sjukt snygg! Bra jobbat!
Jävlar vilken brutal tank du har kiel, hur många liter rymmer den?
hörde att du blev omkörd i backen över okq8 strömstadvägen, av en svart grej häromdagen
fy fan, den är ju nästan lika fin som min
Alltid tjöt om gasgas hit å gasgas dit. Har haft en gg, har en nu ktm. Kan ju säga att jag tycker gasgas:en är mycke snyggare original än ktm:en.
Alltid tjöt om gasgas hit å gasgas dit. Har haft en gg, har en nu ktm. Kan ju säga att jag tycker gasgas:en är mycke snyggare original än ktm:en.
GG:en är ju mkt snyggare orginal, om vi pratar från affären. då ktmen är enduro från början
Men jag tycker ktmen är fräckare som sm mkt pga att alla som motardkittar får ju iprincip lite egen style över hojen, ser man ju på dom som har ktm 125 sm här på forumet. Medans dom flesta GG ägare är nöjda med hojen som den är, vilket inte är fel heller men.
det jag inte gillar på GG är tanken,framlampan och frambromsen. annars är den
Där håller jag med dig, jag tycker att KTM SM är mycket snyggare än GG, Din är bland dom hetaste jag sett med
haha nejnej om min inte hade rasat så hade jag haft ktm black graphics dekalkitt oså. då hade den nog varit mkt finare
hade även tänkt köpa vhm topp och vforce3 reeds och sxsljuddämp. men det skall tydligen inte göra SÅ stor skillnad att det är värt o slänga pengarna på det..
va det inte den fjädern som fattades?2865844ingen har märkt att jag inte har någon krök på haha
Båda hojarna är najs som fan.2892853ja, ktm:erna är riktigt snygga och jag gillar dem skarpt, men till er som aldrig har sett en gasgas i verkligheten så är de fan så mycket snyggare irl.... men ktmerna är riktigt najs!
Förresten är det inget fel på frambromsen.2892202GG:en är ju mkt snyggare orginal, om vi pratar från affären. då ktmen är enduro från början
Men jag tycker ktmen är fräckare som sm mkt pga att alla som motardkittar får ju iprincip lite egen style över hojen, ser man ju på dom som har ktm 125 sm här på forumet. Medans dom flesta GG ägare är nöjda med hojen som den är, vilket inte är fel heller men.
Du som haft båda, kan ju dra lite mer vad som är bra med respektive modell
Båda hojarna är najs som fan.
(För fan, vi måste ut och köra nån gång. )
Förresten är det inget fel på frambromsen.
(Samma som på Mito. )
joe, mito fram bromsen biter som fan, höll på att bromsa mig över styret i 115 med en lånad mito, på 50 väg (ooops)då tycker jag inte ens att jag klämde särskilt hårt.
Kan bero på att TZR bromsen jag är van med är i princip värdelös dock.
Aprilia Tuono 457
Efter framgångarna med spor... |
|
Moto Guzzi Stelvio Duecento Tributo
År 1825 öppnades det välkur... |
|
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|