Motorn är trevligare än i exempelvis T7.var tvungen att kika på trådstarten lite - lite huliganfaktor sökte du då det vette fan om du har i tracern
![]()
Vem bryr sig om motorn? Jag har ägt en KTM 1190, den var visserligen rolig upp till 240 men vilken nytta gör man över 120 annat än att ta sig snabbt från A till B? -Ingen om jag får säga vad jag tycker.Motorn är trevligare än i exempelvis T7.
Om jag inte ska bry mig om motorn kan jag ju åka DR650 året runt. Den är ungefär lika yster som en T7.
Jag behöver effekt för att kompensera min brist på talang på körningen. För några år sen hade jag en Transalp 700 och den sög glädjen ur åkturerna.
Helt riktigt, det är därför det är svårt att acceptera något med mindre charm?Fast, bu har väl ts redan en mt-09, så han lär ha koll på den motorn?
Håller med, motorn är inte oviktig.Om jag inte ska bry mig om motorn kan jag ju åka DR650 året runt. Den är ungefär lika yster som en T7.
Jag behöver effekt för att kompensera min brist på talang på körningen. För några år sen hade jag en Transalp 700 och den sög glädjen ur åkturerna.
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |
![]() |
CFMOTO 800MT-X
Idag har vi nöjet att få sm... |
![]() |
Offroad med CFMOTO 800MT-X