Redskap för små raska äventyr

Så här långt känns det helt rätt med KTMen. Motorgången är inte direkt harmonisk och ljudet påminner om kompressorn i garaget, men det händer åtminstone något när man vrider på gasen. Jag har lärt mig att toggla mellan sport och offroad när underlaget inte håller emot. Det blir lite ryckigt med assistansen av antispinn om man har sportläget och passerar lösare grus. Med offroadläget tappar den inte greppet lika lätt.

Skönt med farthållare om vägen är för rak en stund.
 
Så här långt känns det helt rätt med KTMen. Motorgången är inte direkt harmonisk och ljudet påminner om kompressorn i garaget, men det händer åtminstone något när man vrider på gasen. Jag har lärt mig att toggla mellan sport och offroad när underlaget inte håller emot. Det blir lite ryckigt med assistansen av antispinn om man har sportläget och passerar lösare grus. Med offroadläget tappar den inte greppet lika lätt.

Skönt med farthållare om vägen är för rak en stund.
Så länge du har kul. Det låter som en riktigt automatiserad hoj det där. Dröjer väl inte länge innan det kommer självkörande hojar ;)
 
Nyheter
Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Sveriges vägar i allt bättre skick

Foto: Liza Simonsson Utv...

H-D Euro Festival i Port Grimaud 8-11 maj

Nu börjar det närma sig för...

Norrtälje Custom Bike Show

Förra året firade Twin Club...

Harley-Davidson Euro Festival närmar sig 

8–11 maj smäller det – tiot...

Sveriges vägar blir bättre

Foto: Samuel Unéus Utvec...

Back
Top