stylengrace-fzx
here i come
hm jag bor inte i närheten precis, men det låter som en bra ide, jag tycker man skulle hjäpts åt nu,alla här på sporthoj, som orkar och vill,kan dela upp uppgifterna,lägga några timmar var att undersöka saken, och göra en "utredning" ifall det går bygga nånstans nära stockholm. och grustag låter bra, det är nog rätt buller isolerande" kanske", ni har ju vikingpark som ger er en fingervisning hur det går till, kommer att se ut, och saker att ta hänsyn till, tänka på etc. jag tror absolut att man borde göra en utvärdering. och inte bara låta tråden stanna här på sporthojs forum,som en vacker tanke
apropå det det där med att bränna pengar för att få mer nästa år,
jag jobbade på östra sjukhuset i gbg för några år sen, och om jag förstod det rätt var det så även där, att avdelningar bytte ut två år gamla skrivbord,o köpte nytt, vad som heslt som kostade pengar. så att pengarna brändes upp, förr att hade dom kvar för mycket så,fick dom ingen påfyllning nästa år??? skumt, man borde uppmuntra folk att spara istället
apropå det det där med att bränna pengar för att få mer nästa år,
jag jobbade på östra sjukhuset i gbg för några år sen, och om jag förstod det rätt var det så även där, att avdelningar bytte ut två år gamla skrivbord,o köpte nytt, vad som heslt som kostade pengar. så att pengarna brändes upp, förr att hade dom kvar för mycket så,fick dom ingen påfyllning nästa år??? skumt, man borde uppmuntra folk att spara istället
Last edited: