Tony_J
Medlem
på nyheterna just nu, regeringen ska försöka få till en lagändring tills nästa år för att vi motorcyklister ska få ha en fin nummerplåt framtill!
det är ju bara att gratulera..
på nyheterna just nu, regeringen ska försöka få till en lagändring tills nästa år för att vi motorcyklister ska få ha en fin nummerplåt framtill!
exact, det är nog bara en tidsfråga... men kommer eventuela böter att hamna på registrerade ägaren till hojen?
bara täcka med en liten tejpbit som man snabbt kan rycka loss. Sluta grina, det svälter barn i afrika
bra fråga..
det här med regplåt fram har väl varit på tapeten tidigare, men vet i fan om dom inte lyckas driva igenom det denna gång..
bara täcka med en liten tejpbit som man snabbt kan rycka loss. Sluta grina, det svälter barn i afrika
hur liten tejpbit då?
hehe, jag har fadderbarn för att döva mitt samvete tillräckligt mycket för o klaga
Antagligen tillräckligt stor så några bokstäver eller siffror inte syns ordentligt eller blir en annan siffra typ 3 blir 8 eller liknande.
En utmärkt fråga!En liten retorisk fråga, undrar om politikernas önskan att sätta regplåt ifram och införa ägaransvar ökar eller minskar för varje hojåkare som drar förbi en fartkamera i 150++ på slangen?
Hmm, vart fäster man en skylt fram på en hoj? Ska alla hojar som tas in till sverige byggas om så det går att fästa skylt? Låter ju bra...
Jo det förstår jag väl att dom gör, men om jag ställer mig framför min hoj så ser jag inte vart det ska vara ens möjligt att sätta skylten.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|