Lidbrandt skrev:Är det någon som har någon ide alls vart man kan skaffa sig denna Reg plåts belysning...kommer inte ihåg vart jag hittade bilden...den skulle tydligen lysa väldigt kraftigt...
SISU skrev:en sån här?
SISU skrev:
nasholm6 skrev:Måste man ha regskylt belysning på hojen???
ziif skrev:Okei ! Vet någon hur många volt den är på och om den lyser bra ?
Lidbrandt skrev:Är det någon som har någon ide alls vart man kan skaffa sig denna Reg plåts belysning...kommer inte ihåg vart jag hittade bilden...den skulle tydligen lysa väldigt kraftigt...
gulingen skrev:Köp inte sådana lightbolts köpte mina från dan mobilty
Det du får är en vit diod i en bult.Mina kostade 214 kr
Kollade hos elfa där kostade bulten 20 kr och dioden10kr
RoLLER skrev:Jag köpte en sån där efter jag fick en flygande besiktning med ombesiktning/körförbud som följd.
Dom som tilvlerkar den där heter Libertek http://www.libertek.com
Jag mailade dom och dom hänvisade mig vidare till en firma i Norge som säljer den. Jag ringde dom och fick en kontonummer, satte in pengar och lampan kom på posten.
Jag tycker att den e grymt salt, helt klart den stylingdelen på hojen jag e mest nöjd över. Och den lyser tillräckligt kraftigt. På besiktningen sa dom "ja det sitter ju en lampa där" Det e det enda kravet dom har.
Den sitter fint där den sitter efter en säsong av extremt hård körning, wheelningar, krasher på bana etc och fungerar finfint fortfarande. Jag ger den 5 bakhjulskungar av 5 möjliga.
Jag kan fortfarande starta tändningen ibland och bara titta på lampan för jag tycker den ser så ball ut.
Sen var den enkel att installera oxå. Jag bara ringde Campar så var det klart (tack Campar!)
KÖP!!!
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |