iiiman
Ny medlem
- Gick med
- 19 Mar 2021
- Hoj
- Kawasaki Z800
Hejsan alla glada! Det är så att jag köpte en Kawasaki z800 här om dagen som är reggad som A2 och jag som ska ta A kort i sommar vill ju då helst regga om den till tung. Så efter många samtal till tex transportstyrelsen, olika besiktningar osv så kom jag fram till att jag ringer kawasaki och beställer några papper som ska skickas hem till mig som jag ska ha med mig till regbesiktningen enligt dom. Hojen är pyntad med ixil silencers slipon bla.
Jag tänkte mest höra hur många här som vet något eller har gjort en likadan regbesiktning som jag och har lust att skriva lite hur det var, om det gick bra, om det va nån större process eller om dom mest bara kollar och märker att den inte är strypt och man betalar och dom skriver om den till tung.
Ös på med era upplevelser och vad ni vet, vill så gärna att det här ska gå bra såklart!
Mvh!
Jag tänkte mest höra hur många här som vet något eller har gjort en likadan regbesiktning som jag och har lust att skriva lite hur det var, om det gick bra, om det va nån större process eller om dom mest bara kollar och märker att den inte är strypt och man betalar och dom skriver om den till tung.
Ös på med era upplevelser och vad ni vet, vill så gärna att det här ska gå bra såklart!
Mvh!