Kain: Men om ni har lirat så pas mkt vad ska ni med AWP till skjuta noobs, jaga fraggs.. ? Använd pickan i stället..
Awp/Awm är mycket bra vapen för att kunna ta sig fram på banan, Tex Aztec, där CT redan har fördel från början,,
Aztec är en väldigt svår bana på public servar, för att folk bara springer om kring som yra höns, det går att rusha med Awp/Awm lika väl som en M4 eller en Ak... bara man vet hur man ska göra och är någorlunda duktig på den,,,
Saken är iaf att dom flesta som vill att Awp/Awm ska tas bort från en server är nybörjare och som inte kan spelet ända ut,
har själv varit nybörjare för många år sen och tyckte att Awp/Awm vara bara skit och skulle bannas från alla servar, men man lär sig spelet mer och mer, för var dag man spelar, och man lär sig uppskatta alla vapen, och deras potensial på banan, tex AwpAwm eller Scout,,, Awp/Awm har mycket långsam reload men den dödar oftast på ett skott om den träffar mitt på kroppen.. Scouten där emot är väldigt snabb reload, man kan lätt sätt 2 Scout kulor i en Awp/Awmare innan an har laddat om, man kan röra sig mycket friare med en Scout, man kan allstå strafe i sidled och ändå träffa där man siktar, Awp/Awm så måste du stå blixt stilla, annars så träffar du nån helt annanstans, än där du sikta.
Tex man lär sig vart man kan skjuta igenom väggar för att kunna plocka motstånadren och man vet vart folk oftast sitter och trycker,,, "campar" Så har man väldigt stor fördel. Sen har vi ljudet, jag spelar nästan enbart på ljud och radar, säg att ljudet ligger på 60% radar 30% och 10% på syn... dom gångerna man siktar..... Ljud i cs är A och O, lär du dig spela med hjälp av ljudet så kommer jag att lova att du kommer att bli en bra Cs spelare.
Är en ganska kass Aimare men en bra Teamplayer och vet vart dom flesta av mina medspelare är på plan, och jag vet att om det försvinner en prick på radar så är fienden där eller i närheten,, sen är det bara att ta sig till den platsen utan att bli sedd av fienden, antingen ta dom i ryggen, eller gömma sig nånstans där dom kan tänkas springa förbi...
CT SKA camapa på DE banor, lika så på CS banor, T SKA campa... Deras uppgift "PUNKT SLUT"
Hatar gnäll om att folk campar si och så...
På en CB match eller en Pcw "Practice clan war" går det inte att leva utan en duktig sniper, för att kunna hålla vissa avstånd till fienden, Cs är ett lag spel och jag tycker att man ska försöka spela mer som ett lag och försöka att göra jobbat som man fått utdelat, även på Public servar, det e svårt men det går.. om laget skulle lligga under med 0-9 i rundor,, lyssna bara på nån som kommer på nån taktik och gör som han säger, i stället för att själv springa i väg och försöka plocka alla i motsåndar laget själv.
Hoppas jag inte blir för tjatig nu,, ville bara säga va jag tyckte...
Väl mött på slagfältet....
![Tummen upp :tummenupp :tummenupp](/img/smilies/thumbup.gif)