LasseB
_________
Kfc skrev:Ja de har alltid funkat för mej..
Om du skriver medans du lever får du den efter du dött och spelat och dött.. förstog du?`?![]()
Jepp, uppdaterade infon
Kfc skrev:Ja de har alltid funkat för mej..
Om du skriver medans du lever får du den efter du dött och spelat och dött.. förstog du?`?![]()
Acrid skrev:
2. Döda inte dina lagkamrater...![]()
A© skrev:Ska ni lira spelet eller inte... ni kan ju inte ta bort ett vapen,,,
Awm/Awp är den del av spelet...
Bara för att inte folk kan använda det så är det ingen uräskt att ta bort det på en server.... Att använda Awm/Awp... så behöves det skill, både för lånd och korta avstånd försök själv att pricka nån utan sikte ska du få se, i närstrid på ca 2-3 meter.... =) Och när nån kommer springades sick sackandes i emot dig och du är stressad som fasiken. Får du upp Deaglen eller???
Själv klart ska alla vapen till låtas.. PUNKT SLUT...
Spela spelet som det är, eller ge fan i å spela över huvudtaget...
Kfc skrev:4. Försvinner radarn så är det enklast att bara starta om hela CS, ta fram consolen och skriv quit.
Ta iställe ner consolen och skriv drawradar.. och vänta en runda så *poff* har du radar..![]()
Bara för att inte folk kan använda det så är det ingen uräskt att ta bort det på en server.... Att använda Awm/Awp... så behöves det skill, både för lånd och korta avstånd försök själv att pricka nån utan sikte ska du få se, i närstrid på ca 2-3 meter.... =) Och när nån kommer springades sick sackandes i emot dig och du är stressad som fasiken. Får du upp Deaglen eller???
Själv klart ska alla vapen till låtas.. PUNKT SLUT...
Spela spelet som det är, eller ge fan i å spela över huvudtaget...
A© skrev:Mmm !!
Tjaa... kan man inte spelet, så varför inte.....
Det handlar inte om att folk inte kan använda awp, utan det handlar om spelsättet som följer med användningen av ovannämnda vapen. Har du sprungit/smygit runt banan en stund efter den siste av "fienden" så är det inte så jvla kul att bli knäppt på ett avstånd där du inte ser mer än en prick av den andre. Lite drygt sätt att spela, IMHO.
Jag tror inte det skulle vara bra för servern om awp tilläts, eftersom spelarnas skill skiljer sig en aningl. Vissa är nybörjare och andra har spelat i klaner i flera år. Skulle awpproes (jag ) börja använda awp skulle klyftan öka mer.
Matin skrev::
....
Är pga sånt här som man håller sig till Quake-serien istället, där uppskattas pure skills![]()
![]()
Vi röstade om det....inget som Tom bestämt!Matin skrev:storebror bestämmer att så här ska vi spela". usch...
![]()
Finns redan enabstruse skrev:Bra post Lasse. Jag röstar också för FF = on, ska vi köra en poll på detta?
Det ger spelet en dimension till, IMHO.
Nisse Järnet skrev:Vi röstade om det....inget som Tom bestämt!
Grinolle.nu säger jag bara![]()
OkMatin skrev:Mitt inlägg var inte riktat mot någon person. Uttryckte bara min åsikt om att jag tycker det känns dumt att ändra så kraftigt i ett sådant spel som CS. Men eftersom det är ni som lirar där så får ni ju givetvis ha vilka regler ni vill, precis som jag får tycka vad jag vill om dem.
Peace and love...yeah![]()
hl1110.exe och csv15full.exeKalleKulspruta skrev:oj, jag tror jag ska ta och prova lite cs...det var ju nästan 1 år sen sisst. Vilken version är det som gäller?
Rigge skrev:Nån som vet när 1.6 kommer? Den är väl på G?
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
![]() |
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
![]() |
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
![]() |
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
![]() |
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
![]() |
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |