Rejsrapport för första gången nånsin ever.

HanneZ

Avställd
Gick med
6 Apr 2005
Hoj
R1 -05, XJ -97
Mattias skrev:
2278161 Jag missade helt i torparn en gång i ivern. Men en halv sekund i mål talar ju sitt tydliga språk. Jag hade tagit honom LETT!!!!!!

Edit: För övrigt stod vi i rondellen. 2fat4hjo hittade dit, och det är väl din kompis?
Jaja, det va precis därefter jag stod o fota så det kanske stämmer då.

Nja, jag har fått känslan av att domma dära inte gillar mig.

Åkej, den enda rondellen jag såg va den vi körde fel i så vi fick köra halvvägs tills stockholm innan det gick o vända :mad:

Åsa

Triumph I am
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph Speed Triple -11
Kamikaze kid skrev:
2277734...Kom inte sist och hade det skoj som fan i kön med ett par härliga ombromsningar med Åsa.
Men hon lämnade mig och stack de sista varven... Varför?? :4skrika

Har dessutom gått ner ett par kilo denna fantastiskt varma Julidag! :banana
F'låt, men e de rejsing så e de :tungan :D
Mkt kul fight vi hade där, jag sänkte mig 1 sekund sedan förra rejset, så tack det det Kamikaze :tummenupp
Du ska väl med och köra på Åsen den 22/7?

Grattis Mattias, skönt att du behåller hojen nu, så mkt du lagt ned på den måste du ju köra lite mera :)
Smart gjort Solan :tummenupp

Solan

PotatoesMc.com
Gick med
20 Aug 2004
Hoj
CBR 600RR - nu lite nyare!
Mattias skrev:
2277435 Jag har kört en tävling! Det satt långt inne, men nu är det gjort. Det var asroligt. Tack till söta Solan som anmälde mig i smyg.

Tack Solan, sege, Stiffy, Lg och alla andra som hjälpt mig med det här. Det lever jag på i flera dagar. Timmar, iaf.

Annat ljud i skällan nu va? Det lät lite annorlunda i fredags natt i telefon, den där prestationsångesten är inte att leka med. :ajjabajja

Ja, jag var nästan inte alls avundsjuk igår, ärligt talat så förstår jag inte hur ni ens kom i och ur skinnstället, det var verkligen sjukt varmt.

Tävlingen var spännande, jag och Stiffy stod och bet på naglarna, försökte räkna placeringar och skrek åt dom som hade mage att köra om Mattias. Tur att inte Sege hörde vad vi skrek åt honom när han nästlade sig förbi utan att skämmas. :gnissla

Nej, det här var kul, kanske skulle man "råka" anmäla Mattias till racet på Gelleråsen också. :näsblod

HanneZ

Avställd
Gick med
6 Apr 2005
Hoj
R1 -05, XJ -97
Mattias skrev:
2277435 .... HURRA! JAG VANN ÖVER SEGE! :FU
....

Nåja...

sege.jpg

Kamikaze kid

Inget är omöjligt....
Gick med
16 May 2003
Hoj
En snabb en med en tjock gubbe i sadeln
Åsa skrev:
2278643 F'låt, men e de rejsing så e de :tungan :D
Mkt kul fight vi hade där, jag sänkte mig 1 sekund sedan förra rejset, så tack det det Kamikaze :tummenupp
Du ska väl med och köra på Åsen den 22/7?

Man är ju klart sugen på revanch!
Återstår att se om jag får låna hojen och tid finnes...
Risk finns också att man står på BB och försöker hjälpa till med "andas såhär älskling puff huff puff huff puff"

Åsa

Triumph I am
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph Speed Triple -11
Kamikaze kid skrev:
2278909 Man är ju klart sugen på revanch!
Återstår att se om jag får låna hojen och tid finnes...
Risk finns också att man står på BB och försöker hjälpa till med "andas såhär älskling puff huff puff huff puff"

Jag hör att du redan tränar på undanflykter :hihi

sundaman81

Ny medlem
Gick med
8 Apr 2006
Hoj
zx9r-98
Klockren läsning:)

Kändes som att snusen började mosas mer o mer ju längre jag kom i texten pga av ett brett flin :) Lycka till med att bulta han SEGE i fortsättningen :).
Inge illa menat SEGE, tycker bara det är kul när en orutinerad ger en rutinerad en bra fight!! :hihi

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
sege skrev:
2278952 Mvhaha, bortkörd, överkörd, nerkörd och förnedrad! Hrm. :)
Kom du flera placeringar efter Mattias? Mähähähä

Torkel

Tvåtakt, dubbelt så bra!
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
2006 BMW R1200GS, 1990 Suzuki RM250
:tummenupp You did good! Och jag har fortfarande inte tagit mig till garaget... Snart, kanske! :tungan

racerskalman

And those who sneer will fade and die...
Gick med
15 Oct 2003
Hoj
Honda RS250R -01, CBR600
Mattias skrev:
Efter några varv fick jag en 250-räser i armhålan i sviestadböjen. Det var TAJT, så jag rätade upp en smula. Det blev ingen kontakt, men nackdelen med att räta upp lite var att jag nu var på väg mot asfaltkanten med en svindlande fart...

Räsern i armhålan var antagligen jag. Ber om ursäkt ifall jag ställde till det för dig, men jag tyckte det fanns en lucka... :)

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
racerskalman skrev:
2279163 Räsern i armhålan var antagligen jag. Ber om ursäkt ifall jag ställde till det för dig, men jag tyckte det fanns en lucka... :)

Det fanns säkert en lucka, men jag är en jättenervös nybörjare. Själva omkörningen var okej, men resan ute vid kanten gjorde mig kissnödig.

Jag visste att det var du redan när du dök upp under mig, din hoj misstar man sig inte på!

No hard feelings, nästa gång kör jag om dig! ;)

Don Quixote

Nordic BoTT 2010
Gick med
15 Mar 2003
Hoj
Ducati 1098, BadAss-chopper & ZX636R -02
Haha, härligt skrivet och ännu härligare att du till sist körde dig ett race. Kommer det mera kanske?

Dr.Bike

Guest
Solan skrev:
2278761 Nej, det här var kul, kanske skulle man "råka" anmäla Mattias till racet på Gelleråsen också. :näsblod

Ta du å anmäl "pöjken" ;) Sån talang får inte gå förlorad.

Eller som Kolingen sa när han såg nån dricka vatten:

"Där gick mycken god törst till spillo"

Ha en great sommar alla

sege

Fy fan jävla skit-
Gick med
28 Jul 2003
Hoj
En delfin bland lastfartyg!
sundaman81 skrev:
2278998 Kändes som att snusen började mosas mer o mer ju längre jag kom i texten pga av ett brett flin :) Lycka till med att bulta han SEGE i fortsättningen :).
Inge illa menat SEGE, tycker bara det är kul när en orutinerad ger en rutinerad en bra fight!! :hihi

Hmm, rutinerad? Jag? Jag har kört färre varv än Mattias på Sviestad säkert. Jag har kört hoj sen '03, Mattias sen han var 18 nånstans runt 1930-talet.

HAN är den rutinerade, MINST! :)

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
sege skrev:
2280202 Hmm, rutinerad? Jag? Jag har kört färre varv än Mattias på Sviestad säkert. Jag har kört hoj sen '03, Mattias sen han var 18 nånstans runt 1930-talet.

HAN är den rutinerade, MINST! :)

Nöhööö, jag har ALDRIG tävlat förut. Du är jätte-jätterutinerad i jämförelse, din gamla räv. Dessutom började jag köra motorcykel när jag var 21, faktiskt.

F.ö. har jag en ny avatartext. Och ikväll kommer du få storstryk på Sviestad. Kanske.

sege

Fy fan jävla skit-
Gick med
28 Jul 2003
Hoj
En delfin bland lastfartyg!
Mattias skrev:
2280213 Nöhööö, jag har ALDRIG tävlat förut. Du är jätte-jätterutinerad i jämförelse, din gamla räv. Dessutom började jag köra motorcykel när jag var 21, faktiskt.

F.ö. har jag en ny avatartext. Och ikväll kommer du få storstryk på Sviestad. Kanske.

Jag ska äta upp dig till frukost idag runt eftermiddagen! Jävla jävel. Du tävlar ju varje dag på gata jämnt, jag tävlar bara en gång i månaden i bästa fall liksom. Grr.

Aja, 1930-talet stämmer ÄNDÅ!

Nyheter
Bike på CFMOTO världslansering!

675SR-R Bike är på plats...

Nya Ducati XDiavel V4: Sporttouring på italienska

Ny design, ny motor och bät...

MP-Mässan lockade 55.000 besökare!

Hela 55.000 besökte finska ...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Jacob Sjöman Under...

Gold Wing fyller 50 år

Sedan 1975 har Honda Gold W...