Hej igen!
Tänkte berätta hur det hela slutade ifall andra har råkat ut eller kommer råka ut för samma sak.
Jag skickade till slut ännu ett mail, då jag inte fått nåt svar, och undrade varför dem inte svarat och vad vi skulle göra. Jag fick som svar då att dem redan hade mailat och väntade på svar från mig. Men jag är helt säker på att jag inte fått nåt mail från dem då jag kollar den flera gånger om dagen. Men de var ju mindre viktigt just då. Huvudsaken var ju att dem hade svarat.
Han ville såklart att jag skulle skicka tillbaka lampan i all orginalförpackning så att han kunde få en ny lampa av Kawasaki att skicka till mig. Jag sa som det var att jag lagat lampan själv och att jag inte tänkte skicka tillbaka den. Istället frågade jag om jag kunde få nån typ av kompensation och efter lite mailande så kom han fram till att de bästa han kunde ge mig var 10% på priset vilket resulterade i ca 280:-.
Eftersom jag inte räknade med att få tillbaks någonting alls eftersom jag behöll lampan så ansåg jag mig vara nöjd med det. Han mailade igårkväll och sa att han satt in pengarna på mitt kort (dem har dock inte kommit ännu men de kunde ta lite tid enligt paypal)
För övrigt så är hojen äntligen klar nu
och nu längtar jag till våren är här kan jag lova