Reklamera från Ebay?

Boris JR

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Apr 2003
Hoj
.
Men kan jag inte få nån typ av ersättning men fortfarande behålla prylen som jag köpt? Jag vill inte skicka tillbaks den nämligen eftersom jag kan fixa den själv och det skulle bara betyda dubbla kostnader att skicka tillbaks och sen beställa igen med risk för att det strular på något annat sätt.

Nej...

Skall du få ersättning av paypal så måste du skicka tillbaka prylen. Men givetvis kan du förhandla med säljaren om nedsatt pris.

Zalfus

Medlem
Gick med
27 Feb 2006
Hoj
S1000RR -12 racehoj
Hej igen!

Tänkte berätta hur det hela slutade ifall andra har råkat ut eller kommer råka ut för samma sak.

Jag skickade till slut ännu ett mail, då jag inte fått nåt svar, och undrade varför dem inte svarat och vad vi skulle göra. Jag fick som svar då att dem redan hade mailat och väntade på svar från mig. Men jag är helt säker på att jag inte fått nåt mail från dem då jag kollar den flera gånger om dagen. Men de var ju mindre viktigt just då. Huvudsaken var ju att dem hade svarat.

Han ville såklart att jag skulle skicka tillbaka lampan i all orginalförpackning så att han kunde få en ny lampa av Kawasaki att skicka till mig. Jag sa som det var att jag lagat lampan själv och att jag inte tänkte skicka tillbaka den. Istället frågade jag om jag kunde få nån typ av kompensation och efter lite mailande så kom han fram till att de bästa han kunde ge mig var 10% på priset vilket resulterade i ca 280:-.

Eftersom jag inte räknade med att få tillbaks någonting alls eftersom jag behöll lampan så ansåg jag mig vara nöjd med det. Han mailade igårkväll och sa att han satt in pengarna på mitt kort (dem har dock inte kommit ännu men de kunde ta lite tid enligt paypal)

För övrigt så är hojen äntligen klar nu :banana och nu längtar jag till våren är här kan jag lova :)

Bifogat

• 20100209389(2).jpg
    20100209389(2).jpg
    81.3 KB · Visningar: 54
  • 20100209392(2).jpg
    20100209392(2).jpg
    84.9 KB · Visningar: 56
  • 20100208387(2).jpg
    20100208387(2).jpg
    76.3 KB · Visningar: 47
Nyheter
Tre timmar kvar!