Det ser fint ut!
När kommer du till v:ås och busar då?
Tjenare!
Hänger jätte gjärna med och åker någon gång! Har sätt fram imot att få köra lite roligare med folk som verkligen kan köra
Har dock fått det problemet att jag fick anställning nere i Halmstad men motard vägarna har iallafall nått en av sina toppar här
Men om det är ok för dig så ska jag nu försöka att fixa hojen och så ska jag höra av mig så fort jag kan ta ledigt ett tag så tar jag med hojen upp hänger med någon gång
Standard för kickdreven på crossar är när dom inte hugger i är att dom är slitna.
Kolla även fjädern till drevet så den inte är av eller hoppat loss.
startmotorn ska skjuta ut drevet när den startar. Kärvar det? grader på drevet.
Har äntligen hittat felet jag tänkte att jag skulle ta och försöka att fixa hojen igen så jag ringde upp Hammarströms motor så vi diskuterade lite om var det kunde vara efter en liten stund kom vi fram till att det kan vara kilen fram till vevaxeln som håller fast dreven.... vilket det också var Fattar bara inte varför jag inte tänkt på det eller sett det förut..... men..men.. har delarna hemma och isatta i motorn så ni kan ju gissa hur mycket mc jag har kört på de sista dagarna lite kallt bara men det är det värt
Är inte med riktigt här.
Har du skaffat ny vevpartihalva eller bara ny krysskil? Det sistnämnda funkar nog bara ytterst temporärt.......
Ja kommer hem imorgon, bor i Köping. Säg till om du är i Sala någon gång så kan vi åka lite?
OuchHåller på att sätta på skydd på hojen men framaxeln var inte ihålig så nu håller japå att borra ur den men slutade med att jag nästan förlorade några fingrar i svarven men är snart klar iallafall
Ouch
Hoppas det inte vart allt för illa.
Spruckit!? Hur vanligt är det?
Motordelar har jag inga, men jag tycker att du får bjuda på en bild!
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|