Resultat från helgens go-karttävling

LasseB

_________
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
TRX 850
Som Gusten säger så är man van vid högre kurvhastigheter med en TRX och effekten i den jämfört med gocarten är ganska lika så det var bara att hålla i sig och låta bli att bromsa så mycket när det väl var finaldags. Sen att 50% i team Kwack.nu + Astrid hade varit och tjuvtränat dagarna innan gjorde bara sergerns sötma ännu sötare :D Priset var en trevlig guldmedalj och ett antal större och mindre blåmärken.

Chrille får förklara för lillsyrran att blåflagg inte betyder att man måste köra av och parkera varje gång... ;)

McB, det var något om att en viss person brukade vara ute på morgonkvisten och jaga brödbilen i hopp om att något gott skulle trilla av.... eller nått i den stilen iaf :rofl

Stort tack till värdinnorna :tummenupp

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
abstruse skrev:
Äsch, vad du gnäller! Så fort du bryter ett litet ben hör man den blonderade, vaxade och bålrakade solarieamöban kvida som en liten korgosse vars vaselinburk har tagit slut... :rolleyes: :D

Gnäller?!?! :gråta

Jag går inte en meter!
Det är kallt!
Det regnar!

..... :sjuk :sjuk

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Exhojar: ZXR750 '91, ZX-9R '99, ZX-6R '01
Chrille skrev:
Gnäller?!?! :gråta

Jag går inte en meter!
Det är kallt!
Det regnar!

..... :sjuk :sjuk

Man kan faktiskt förfrysa öronen om man går ute när det är kallt och regnar, då blir man SNUVIG! Kvinnor pratar om att föda barn, då har de aldrig varit riktigt förkylda! Att vara gravid är ju som en betald semester på Bahamas i jämförelse med en riktigt ordentlig förkylning. Oj, oj, oj... :sjuk :rolleyes:

Seizure Later

Directors cut...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ingen just nu
abstruse skrev:
...SNUVIG! Kvinnor pratar om att föda barn, då har de aldrig varit riktigt förkylda! Att vara gravid är ju som en betald semester på Bahamas i jämförelse med en riktigt ordentlig förkylning. Oj, oj, oj... :sjuk :rolleyes:

Så taler en man med porslinshund! Säg till dom bara, Jocke! :p

Edit: quoteparantes..

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
LasseB skrev:
....
Chrille får förklara för lillsyrran att blåflagg inte betyder att man måste köra av och parkera varje gång... ;)
...

Det ska jag göra. Dom e så roliga de små när de just erhållit körkort. Hittar på små hyss hela tiden. 'Kärringstopp', 'vingla över hela vägen' och 'gräve ner liten gokart' är klassiska partytrix.

Macho Woman

Äppelkäck
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Förvuxen 80-talsmoped
McB skrev:

Jenny - jag har ett PM sparat här där du skryter om dina eminenta kunskaper i att inmundiga alkohol. När får vi se dem? :whip

Som den mål-, och resultatinriktade människa jag är såg jag till att uppfylla tre av de mål som är tecken på en god fest: minneslucka, hamna i säng med främmande karlar, samt somna under bordet. Det vill jag ha en eloge för!

Om ni vill se bevis för mina oerhörda färdigheter i alkoholförtäring kan jag se till att ta med ett antal centiliter på söndag, när det nu ändå är du som kör.

Last edited:

Ninja-Mackan

Norra Europas fattigaste kapitalist
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ducati 1199 Panigale S ABS
Tack alla för en kanontrevlig helg!

Jag hade hur roligt som helst! Jag garvade säkert i en timma i sträck åt Don Q när han berättade sina historier, världsklass!

Jag och McB diskuterade hur lycklig man blir av pengar och vi kom fram till att den enda sanna lyckan är pengar och prylar.

Garvade även åt Chrille på söndagsmorgonen där han låg, alldeles utslagen likt en säl, framför tv´n och kollade på naturprogram när Eurosport´s sändning uteblev pga det dåliga vädret.

"Macho"Woman somnade ju som bekant under bordet hos Vera och fortsatte med den trenden även hemma hos sig när jag och Don Q tog en "liten" sängfösare.

MrGoofy fick väl en och annan kommentar om sin ollonblåa R1 och sin turkosa tjejbil... :) Dessutom har han blonderad lugg.

Jag har kommit fram till att abstruse med sina sugrörsarmar är ganska stark. Vad gjorde du förresten på toaletten i 40 min alldeles ensam?

Jag vill också tacka Vera! Hon fick en verkligen att känna sig välkommen! Jag vet inte många som ställer sig en söndagsmorgon och bakar bullar och muffins till sina gäster! Helt fantastiskt!

Resan hem var väl sådär... Ca 40 mil i konstant nederbörd i skiftande former. I Mariestad var det alldeles vitt i dikeskanten...

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Chrille skrev:
Du kan alltid trösta dig med lukten av 'Dove- extra soft" eller hur det nu var.

Du är genomrutten: "Sensitive skin", om jag får be! :whip
Vilken kille, ingen koll alls... :rolleyes: [John-Cleese-suck]

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ninja-Mackan skrev:
Tack alla för en kanontrevlig helg!

Kanonkul att ses igen Mackan!

Ninja-Mackan skrev:
Garvade även åt Chrille på söndagsmorgonen där han låg, alldeles utslagen likt en säl, framför tv´n

Vänta här, ett dylikt uttalande är ju liktydigt med att vara direkt elak mot sälarna... :1pajas

Ninja-Mackan skrev:
Jag har kommit fram till att abstruse med sina sugrörsarmar är ganska stark.

Äsch, gammal ograderad pyjamasråtta med judobälte. Jag är lika klen som jag är långsam. Fattar inte varför vi började kramas i horisontellt läge, du är ju bästa 750-killen ju! :tummenupp

Ninja-Mackan skrev:
Vad gjorde du förresten på toaletten i 40 min alldeles ensam?

Jag var på spa. Såg du inte hur fräsch jag var under återstoden av kvällen, för att inte tala om dagen efter när sälen låg och yrade på mattan och gnällde på att vi andra inte mådde som vi förtjänade. Vilken amatör! :D

Jag gick ut hårt med ölen och sedan så ökade jag. När bärsen var slut bjöd Lasse (han är ganska trevlig egentligen) på två finfina groggar och jag tror den sista var lite "lurig"... ;)

Ninja-Mackan

Norra Europas fattigaste kapitalist
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ducati 1199 Panigale S ABS
abstruse skrev:

Jag var på spa. Såg du inte hur fräsch jag var under återstoden av kvällen, för att inte tala om dagen efter när sälen låg och yrade på mattan och gnällde på att vi andra inte mådde som vi förtjänade. Vilken amatör! :D

Jag gick ut hårt med ölen och sedan så ökade jag. När bärsen var slut bjöd Lasse (han är ganska trevlig egentligen) på två finfina groggar och jag tror den sista var lite "lurig"... ;)

Jag var då inte på nåt jäkla spa men var fräsch (med tanke på utgångsmaterialet) dagen efter ändå. En 70´is minus två groggar som jag bjöd Donkey Qong på. Det måste vara din höga ålder som sätter dina gränser...

Apropå brottningen ville väl du hävda dig eftersom att du har en sån liten motor. Vad vet jag...?

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
Ninja-Mackan skrev:
...
Garvade även åt Chrille på söndagsmorgonen där han låg, alldeles utslagen likt en säl, framför tv´n och kollade på naturprogram när Eurosport´s sändning uteblev pga det dåliga vädret.
...

Mina gamla skolkamrater från värmland varnade mig när jag åkte till Norge för att använda gråmelerade kläder när jag gick ut på fyllan. Tänk om man råkar däcka nere på bryggan i Oslo och så kommer Olav Norman med sin spikklubba?

Macho Woman

Äppelkäck
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Förvuxen 80-talsmoped
Är det någon som kan ge en definition och även gärna en etymologisk utredning av ordet ollonblå? Vad är det för slags färg egentligen och var kommer uttrycket ifrån?

McB

Moderat(or)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Senare...
Macho Woman skrev:
Om ni vill se bevis för mina oerhörda färdigheter i alkoholförtäring kan jag se till att ta med ett antal centiliter på söndag, när det nu ändå är du som kör.

Jag kör vart? :confused:

McB

Moderat(or)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Senare...
LasseB skrev:
McB, det var något om att en viss person brukade vara ute på morgonkvisten och jaga brödbilen i hopp om att något gott skulle trilla av.... eller nått i den stilen iaf :rofl

Just det, så var det. Känns inte lika roligt idag, av någon underlig anledning. :lol

McB

Moderat(or)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Senare...
Ninja-Mackan skrev:
Jag och McB diskuterade hur lycklig man blir av pengar och vi kom fram till att den enda sanna lyckan är pengar och prylar.

Just det. När åker vi ner till Tyskland? :D

MrGooFy

Tebax
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Is no more
Macho Woman skrev:
Som den mål-, och resultatinriktade människa jag är såg jag till att uppfylla tre av de mål som är tecken på en god fest: minneslucka, hamna i säng med främmande karlar, samt somna under bordet. Det vill jag ha en eloge för!

Ska du sitta bak på min hoj under berusning menar du??

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...