Ny video med lite motorljud:
Men herregud va mycket buggar det verkar finnas. Såg ni vid 0.50 när en R6:a körde om en KTM 1290?
Svesse det är snart en report på ditt inlägg. Hets mot folkgrupp
Ny video med lite motorljud:
tror att det var detta spelet..
när jag var en liten(ännu mindre) spjuver satt jag och farsan med joystick och körde detta. har faktiskt aldrig kört något som är i närheten sedan dess.
känns tyvärr(som med många spel atm) att det riktar sig mer och mer till småpojkar med monsterkepan åt fel håll som vill ha något fränt. om man hade kunskapen att fixa en hyfsad realistisk fysik i början på 2000-talet är det ju mycket knepigt att ingen har lyckats med det nu.
så länge fysiken i spelet är bra skulle jag kunna spela med potatisgrafik.
kan inte någon ge oss ett spel utan alla dessa jävla krussiduller
jo visst är det så. blev så rebelliskt besviken av mitt eget inlägg och dagens spelutbud att jag lekte olaglig och laddade ner superbike 2001Problemet är väl som med alla Simulatorer.
Det blir en ganska smal kundkrets.
Köra Superbike med tangentbort gick, men bara precis.
Varför finns det ingen 1a persons vy? den som är i senaste GP spelen är ju faktiskt bra!
tror att det var detta spelet..
när jag var en liten(ännu mindre) spjuver satt jag och farsan med joystick och körde detta. har faktiskt aldrig kört något som är i närheten sedan dess.
känns tyvärr(som med många spel atm) att det riktar sig mer och mer till småpojkar med monsterkepan åt fel håll som vill ha något fränt. om man hade kunskapen att fixa en hyfsad realistisk fysik i början på 2000-talet är det ju mycket knepigt att ingen har lyckats med det nu.
så länge fysiken i spelet är bra skulle jag kunna spela med potatisgrafik.
kan inte någon ge oss ett spel utan alla dessa jävla krussiduller
Tycker för övrigt ride ser ut att använda samma spelmotor som de senaste motogpspelen. Om än med lite nedskruvad realism.
Edit:
Derp... Det är ju ganska uppenbarligen samma spelmotor, det är ju milestone som gjort ride.
Precis, det är Milestone. Om det bara känns lika bra som MotoGP så är det ju ett bra spel. Men av någon anledning så är det lite mer arkadkänsla över det. Jag kommer nog förboka ändå och välja till R1M-paketet
Jag testade fenor igår. Det är sjukt långa laddningstider, men med ts kr på grafiken så kanske det inte är så konstigt. Det är otroligt snyggt! Jag vet dock inte om jag gillar körkänslan, men jag tror att spelet kommer kännas bättre ju mer man spelar det. Jag hade förväntat mig att det skulle vara likt motogp14, vilket det inte är. Men jäklar va repriserna ser bra ut med den här grafiken!
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|