Grattis!Nu har jag äntligen hittat mina rika investerare!!!
2 års ihärdigt letande och till slut landade jag i SVT's program Draknästet. Investerarna uppfyller inte kravet på "motorcyklist" men det får gå ändå då de är snuskigt rika och har pengar i överflöd som var mitt andra krav.
Se när jag pitchar airbag jeansen på SVT nu ikväll 21.00 (23 sept)
Länk till Svt play finns här - Airbag jeans på Draknästet
Snart så kommer vi kunna skydda underkroppen när vi är ute och kör
Hatten av. ??Nu har jag äntligen hittat mina rika investerare!!!
2 års ihärdigt letande och till slut landade jag i SVT's program Draknästet. Investerarna uppfyller inte kravet på "motorcyklist" men det får gå ändå då de är snuskigt rika och har pengar i överflöd som var mitt andra krav.
Det här var en glädjeshot!Nu har jag äntligen hittat mina rika investerare!!!
Kul att du har handlat från mig för 10 år sedan!!!Kul att se, bra jobbat!
Har följt tråden men inte förrän nu kopplat att det gäller Mo-Cycle jeans. Undrade var ni tog vägen då jag köpte 3 par kevlar jeans för 10 år sedan och önskade köpa fler. Snart kanske det får bli ett par med airbag istället för kevlar, inte mig emot! Härligt att det snart är tillbaka.
Vi får se vad priset hamnar på, än är det inte bestämt...men ligger kevlar jeans på 5000 kr då skulle 7-8 tusen för ett par airbag jeans inte vara helt fel prisbildlandar priset på 5000 kr är dom ju inte mycket dyrare än kevlar jeans
Tack!Grattis!
Riktigt imponerande att se dig i Draknästet. Jag köper ett par direkt de finns tillgängliga!
Hur tecknar man sig för ett par nu direkt?
det var du som sa 5000 kr på tvVi får se vad priset hamnar på, än är det inte bestämt...men ligger kevlar jeans på 5000 kr då skulle 7-8 tusen för ett par airbag jeans inte vara helt fel prisbild
Jag sa 5000 kr baserat på den information jag hade i feb när programmet spelades in.det var du som sa 5000 kr på tv
kevlar jeans koster runt 3500 kr
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |