Anneli skrev:"den"?..
Kom hit så ska jag visa
Anneli skrev:"den"?..
M:et skrev:Kom hit så ska jag visa
Kreuger skrev:skönt att se att de 11,5 milen verkar ha gått bra! Du missa en bra show, mycket gnistregn och att får åka jävligt fort runt rörken för att du inte kunde stanna en kvart till!!
Kreuger skrev:skönt att se att de 11,5 milen verkar ha gått bra! Du missa en bra show, mycket gnistregn och att får åka jävligt fort runt rörken för att du inte kunde stanna en kvart till!!
Drutten skrev:Under 50sec skall du väl vara mkt nöjd med...... ........, men nästa gång så får du plocka av ....... så blir det roligare hemfärd.....
Tackar för din "TUT" varning i stan när jag höll på att slanga förbi ....... Phuuu......ruggit nära att det blev race där eller...
Anneli skrev:Jag fick ju några helt underbara varv runt Rörken med Galne Dansken , menar du att du skulle gjort det bättre?.. Jag har ju ingen lust att sitta bakpå din hoj och somna liksom..
Föresten var det inte jag som åkte för tidigt, utan du som kom för sent.
Kreuger skrev:Ja, det skulle gå fortare.
Penguin skrev:Jag skulle nog faktiskt hellre åka med Gamle Dansken än med dig Kreuger!
Kreuger skrev:Skulle jag pussa dig vet du att jag inte skullle hålla igen utan ge allt.
Penguin skrev:Jag skulle nog faktiskt hellre åka med Gamle Dansken än med dig Kreuger!
Anneli skrev:Men å andra sidan skulle du kanske inte vilja åka med mig heller?.. (tänkte bara på att det enl. en liten fågel "gick fort" i nån kurva när jag rattade husbilen... )
Penguin skrev:Jag såg mitt liv passera i revy, så närmare en nära döden-upplevelse kommer man nog inte!
Anneli skrev:Johodå, kom hit ska jag visa!..
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |