Riktiga kompisar!!

Kreuger

Team CaWalli Kawasaki Superbike
Gick med
6 Jul 2003
Hoj
Kawasaki ZX-10R 2010 svart
skönt att se att de 11,5 milen verkar ha gått bra! Du missa en bra show, mycket gnistregn och att får åka jävligt fort runt rörken för att du inte kunde stanna en kvart till!! :7peta :D

Anneli

Nu på gatan igen!..
Gick med
22 Jul 2003
Hoj
Fireblade
Kreuger skrev:
skönt att se att de 11,5 milen verkar ha gått bra! Du missa en bra show, mycket gnistregn och att får åka jävligt fort runt rörken för att du inte kunde stanna en kvart till!! :7peta :D

Jag fick ju några helt underbara varv runt Rörken med Galne Dansken :banana , menar du att du skulle gjort det bättre?.. Jag har ju ingen lust att sitta bakpå din hoj och somna liksom.. :hihi

Föresten var det inte jag som åkte för tidigt, utan du som kom för sent. :7peta

Drutten

Uppsala RoadRunners
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
Super Tom 50cc,Honda XR 80cc,ATV 150cc,Arctic Cat H1 06:a Monster,Yamaha R1 04:a med extra allt såld..:-((, KTM SXF 250 06:a..
Kreuger skrev:

Under 50sec skall du väl vara mkt nöjd med...... :rofl ........, men nästa gång så får du plocka av ....... så blir det roligare hemfärd..... :gnissla
Tackar för din "TUT" varning i stan när jag höll på att slanga förbi ....... Phuuu......ruggit nära att det blev race där eller... :rofl

Kreuger

Gick med
6 Jul 2003
Hoj
Drutten skrev:
Under 50sec skall du väl vara mkt nöjd med...... :rofl ........, men nästa gång så får du plocka av ....... så blir det roligare hemfärd..... :gnissla
Tackar för din "TUT" varning i stan när jag höll på att slanga förbi ....... Phuuu......ruggit nära att det blev race där eller... :rofl

Undrar om det är nån mer än jag som fattar vad du skrivit nu :confused: :va :banana :yoparty

Kreuger

Gick med
6 Jul 2003
Hoj
Anneli skrev:
Jag fick ju några helt underbara varv runt Rörken med Galne Dansken :banana , menar du att du skulle gjort det bättre?.. Jag har ju ingen lust att sitta bakpå din hoj och somna liksom.. :hihi

Föresten var det inte jag som åkte för tidigt, utan du som kom för sent. :7peta

Ja, det skulle gå fortare. Nej, du skulle inte somna. Du har rätt, jag var sen, ledsen för det. Ska bättra mig!

Kreuger

Gick med
6 Jul 2003
Hoj
Penguin skrev:
Jag skulle nog faktiskt hellre åka med Gamle Dansken än med dig Kreuger! :lol

Å du åker ju hellre på två hjul än på ett med :7peta :D

Skulle jag skjussa dig vet du att jag inte skullle hålla igen utan ge allt. Om jag däremot har en gullig tjej där bak så kör jag så hon känner sig trygg. :fakta

Kreuger

Gick med
6 Jul 2003
Hoj
Ditt busfrö, ändra min quote sådär :7peta :gnissla

edit: (men det stämmer iof det med :D )

Anneli

Nu på gatan igen!..
Gick med
22 Jul 2003
Hoj
Fireblade
Penguin skrev:
Jag skulle nog faktiskt hellre åka med Gamle Dansken än med dig Kreuger! :lol

Men å andra sidan skulle du kanske inte vilja åka med mig heller?.. (tänkte bara på att det enl. en liten fågel "gick fort" i nån kurva när jag rattade husbilen... :hihi )

(.. jag har ju aldrig skjutsat, så jag skulle å andra sidan inte ta dig som försökskanin till de.. :näsblod )

Penguin

Helmet time is good time
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
929
Anneli skrev:
Men å andra sidan skulle du kanske inte vilja åka med mig heller?.. (tänkte bara på att det enl. en liten fågel "gick fort" i nån kurva när jag rattade husbilen... :hihi )

Jag såg mitt liv passera i revy, så närmare en nära döden-upplevelse kommer man nog inte! :eek:

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...