Riktigt fin toa

Tjoffe skrev:
Skulle inte funka, får inte fram en droppe med publik spelar ingen roll hur packad jag är. :rolleyes:
Jag lider också av samma symptom (det är ganska vanligt...). En sån där toalett kanske är bra som "terapi" :D

mb skrev:
Jag lider också av samma symptom (det är ganska vanligt...). En sån där toalett kanske är bra som "terapi" :D
Jag gör oxå det. Det är nog jättevanligt som sagt. Kanske borde dra en poll om det :rolleyes:

hållundan skrev:
Tjejer går inte på toa :fakta :mattias :rolleyes:

Nej just det, vi fiser rosendoft och skiter fjärilar, glömde att jag gjorde det ;)

Äh va fan, vi kan ju inte gå och hålla oss hela tiden. Förlåt killar, men vart tror ni vår mat tar vägen, ner i en liten inbyggd behållare som vi tömmer i handfatet varje dag lr?? ;P

Tihitihi!!

NoicE skrev:
Det kommer ju ut grejer under 1v varje månad, räcker inte det? :va

Ääh, vet jag ingenting om... *morrmorr...helvetesvecka..morrmorr*
Jag skulle kunna skydda er från sanningen och säga att vi är som små blommor som släpper ifrån sig pollen och blior pollinerade enbart ;)

steIIa skrev:
Ääh, vet jag ingenting om... *morrmorr...helvetesvecka..morrmorr*
Jag skulle kunna skydda er från sanningen och säga att vi är som små blommor som släpper ifrån sig pollen och blior pollinerade enbart ;)

ok, så det växer blommor :jäs

hörde nån som sa nått om svamp men det stämmer väll inte :tungan

NoicE skrev:
ok, så det växer blommor :jäs

hörde nån som sa nått om svamp men det stämmer väll inte :tungan

Svamparterna i Sverige uppskattas till ca 10 000. De flesta är mikroskopiska. Svamparna saknar klorofyll och är beroende av andra levande organismer eller dött organiskt material för sitt behov av kolhydrater.

Flertalet svampar har ett saprofytiskt levnadssätt, dvs. de livnär sig på dött organiskt material och bryter ner detta till vatten, koldioxid och mineralämnen. Svampar som angriper levande växter kallas parasiter.

Många svampar är goda i matlagning såsom kantarell, carl-johan, shiitake och murkla.

:tungan

AnesThesiA DeZ skrev:
jag skulle inte skita där iallafall, skulle kännas fel lixom, ser ut som alla ser :tungan

och det stavas "väll"

Hah! Vart har du läst svenska? Det stavs knappast med 2st L. :tungan

hållundan skrev:
Å när ni väl gör det så är ni alltid två eller fler...

Nej! När snygga tjejer går in två och två på toan är det hett lebbsex som gäller, i min fantasi iaf. :D

Hållundan, en poll låter najs. :D

Hagster skrev:
Nej! När snygga tjejer går in två och två på toan är det hett lebbsex som gäller, i min fantasi iaf. :D

Mmm, precis som i din fantasi är det... :banana
Nej nej, vi rakar varandras ryggar o vaxar mustaschen :tungan

BTW, vad är det vi gått över till att diskutera här egentligen?? Från en bvall toa till tjejers toavanor??? Hmmm....Ny tråd kanske??

steIIa skrev:
Mmm, precis som i din fantasi är det... :banana
Nej nej, vi rakar varandras ryggar o vaxar mustaschen :tungan

BTW, vad är det vi gått över till att diskutera här egentligen?? Från en bvall toa till tjejers toavanor??? Hmmm....Ny tråd kanske??

Vi diskuterar som vanligt livets stora fråga. Det som MÄNniskan har diskuterat under hela människans tidålder. Samma sak som utomjordingarna inte skulle förstå sig på om dom kom hit.

KVINNOR

Det ballaste vore väl dock om det var sådan där spegelvägg med flytande kristall i som man har på tågen i Tokyo (passerar man en kåk, så för att de som bor där skall slippa ha folk som sitter och stirrar in i deras sovrum, så skickas en elektrisk signal som gör att glaset inte går att se igenom).

Hyffsat practicaljoke om man sitter där och björnar i godan ro, och helt plötsligt är det fry insyn!

:tomten

loser skrev:
Det ballaste vore väl dock om det var sådan där spegelvägg med flytande kristall i som man har på tågen i Tokyo (passerar man en kåk, så för att de som bor där skall slippa ha folk som sitter och stirrar in i deras sovrum, så skickas en elektrisk signal som gör att glaset inte går att se igenom).

Hyffsat practicaljoke om man sitter där och björnar i godan ro, och helt plötsligt är det fry insyn!

:tomten

Hihi, då skulle det vändas så speglingarna är inåt, dvs man ser sig själv och det gör alla andra med :rofl

Hmmm, här på kåren i Halmstad finns det enligt utsago en "tjejtoa" med två toastolar i samma rum... Fusk säger jag.

vågen skrev:
Vi diskuterar som vanligt livets stora fråga. Det som MÄNniskan har diskuterat under hela människans tidålder. Samma sak som utomjordingarna inte skulle förstå sig på om dom kom hit.

KVINNOR

Ääh, förstår inte allt tjat, det är väl bara att fråga om ni inte förstår ;) Iaf mig, jag ska försöka svara på allt :banana
Även kvinniskor har frågat sig många saker dom/vi inte förstått om sitt eget men även det motsatta könet. Jag själv förstår mig inte på homo sapiens av något slag, som vi förstört moder jord...
ot, jag vet men ääh...

*/ ?>
Nyheter
Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Piaggio-gruppen tar över importen av Piaggio, Aprilia, Moto Guzzi och Vespa

Det händer en hel del när d...

Katalogen börjar ta form!

Stora Motorcykelkatalogen 2...

KTM och Husqvarna återkallelser

Pressreleaser från KTM och ...

Provkörning pågår: KTM 1390 Super Adventure S EVO

Vulkanen Teide vakar över o...

Äventyr i Algeriet

I januari åker Allt om MC t...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Direkt från Teneriffa! Förs...

Back