Jag lider också av samma symptom (det är ganska vanligt...). En sån där toalett kanske är bra som "terapi"Tjoffe skrev:Skulle inte funka, får inte fram en droppe med publik spelar ingen roll hur packad jag är.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag lider också av samma symptom (det är ganska vanligt...). En sån där toalett kanske är bra som "terapi"Tjoffe skrev:Skulle inte funka, får inte fram en droppe med publik spelar ingen roll hur packad jag är.![]()
Jag gör oxå det. Det är nog jättevanligt som sagt. Kanske borde dra en poll om detmb skrev:Jag lider också av samma symptom (det är ganska vanligt...). En sån där toalett kanske är bra som "terapi"![]()
Jodå, de skiter små paket med rosett på och fiser rosa moln som luktar parfymhållundan skrev:Tjejer går inte på toa![]()
![]()
![]()

hållundan skrev:Tjejer går inte på toa![]()
![]()
![]()
steIIa skrev:...liten inbyggd behållare som vi tömmer i handfatet varje dag lr?? ;P
Tihitihi!!

NoicE skrev:Det kommer ju ut grejer under 1v varje månad, räcker inte det?![]()
steIIa skrev:Ääh, vet jag ingenting om... *morrmorr...helvetesvecka..morrmorr*
Jag skulle kunna skydda er från sanningen och säga att vi är som små blommor som släpper ifrån sig pollen och blior pollinerade enbart![]()

hållundan skrev:Tjejer går inte på toa![]()
![]()
![]()
Å när ni väl gör det så är ni alltid två eller fler...RocketQueen skrev:Jo vi kissar faktiskt men absolut INGET annat!!!
Vi bara pudrar näsan...
NoicE skrev:ok, så det växer blommor
hörde nån som sa nått om svamp men det stämmer väll inte![]()

hållundan skrev:Å när ni väl gör det så är ni alltid två eller fler...
AnesThesiA DeZ skrev:jag skulle inte skita där iallafall, skulle kännas fel lixom, ser ut som alla ser![]()
och det stavas "väll"

hållundan skrev:Å när ni väl gör det så är ni alltid två eller fler...
Hagster skrev:Nej! När snygga tjejer går in två och två på toan är det hett lebbsex som gäller, i min fantasi iaf.![]()

steIIa skrev:Mmm, precis som i din fantasi är det...
Nej nej, vi rakar varandras ryggar o vaxar mustaschen
BTW, vad är det vi gått över till att diskutera här egentligen?? Från en bvall toa till tjejers toavanor??? Hmmm....Ny tråd kanske??

loser skrev:Det ballaste vore väl dock om det var sådan där spegelvägg med flytande kristall i som man har på tågen i Tokyo (passerar man en kåk, så för att de som bor där skall slippa ha folk som sitter och stirrar in i deras sovrum, så skickas en elektrisk signal som gör att glaset inte går att se igenom).
Hyffsat practicaljoke om man sitter där och björnar i godan ro, och helt plötsligt är det fry insyn!
![]()

vågen skrev:Vi diskuterar som vanligt livets stora fråga. Det som MÄNniskan har diskuterat under hela människans tidålder. Samma sak som utomjordingarna inte skulle förstå sig på om dom kom hit.
KVINNOR

|
|
Missa inte förköpstävlingen
Jul närmar sig och även om ... |
|
|
Sista chansen!
Nu är vi inne på sluttampen... |
|
Piaggio-gruppen tar över importen av Piaggio, Aprilia, Moto Guzzi och Vespa
Det händer en hel del när d... |
|
|
|
Katalogen börjar ta form!
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
KTM och Husqvarna återkallelser
Pressreleaser från KTM och ... |
|
|
Provkörning pågår: KTM 1390 Super Adventure S EVO
Vulkanen Teide vakar över o... |
|
|
Äventyr i Algeriet
I januari åker Allt om MC t... |
|
|
Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO
I ett maffigt bergsområde, ... |
|
|
Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO
I ett maffigt bergsområde, ... |
|
|
Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Direkt från Teneriffa! Förs... |