Jag lider också av samma symptom (det är ganska vanligt...). En sån där toalett kanske är bra som "terapi"Tjoffe skrev:Skulle inte funka, får inte fram en droppe med publik spelar ingen roll hur packad jag är.
Jag lider också av samma symptom (det är ganska vanligt...). En sån där toalett kanske är bra som "terapi"Tjoffe skrev:Skulle inte funka, får inte fram en droppe med publik spelar ingen roll hur packad jag är.
Jag gör oxå det. Det är nog jättevanligt som sagt. Kanske borde dra en poll om detmb skrev:Jag lider också av samma symptom (det är ganska vanligt...). En sån där toalett kanske är bra som "terapi"
Jodå, de skiter små paket med rosett på och fiser rosa moln som luktar parfymhållundan skrev:Tjejer går inte på toa
hållundan skrev:Tjejer går inte på toa
steIIa skrev:...liten inbyggd behållare som vi tömmer i handfatet varje dag lr?? ;P
Tihitihi!!
NoicE skrev:Det kommer ju ut grejer under 1v varje månad, räcker inte det?
steIIa skrev:Ääh, vet jag ingenting om... *morrmorr...helvetesvecka..morrmorr*
Jag skulle kunna skydda er från sanningen och säga att vi är som små blommor som släpper ifrån sig pollen och blior pollinerade enbart
hållundan skrev:Tjejer går inte på toa
Å när ni väl gör det så är ni alltid två eller fler...RocketQueen skrev:Jo vi kissar faktiskt men absolut INGET annat!!!
Vi bara pudrar näsan...
NoicE skrev:ok, så det växer blommor
hörde nån som sa nått om svamp men det stämmer väll inte
hållundan skrev:Å när ni väl gör det så är ni alltid två eller fler...
AnesThesiA DeZ skrev:jag skulle inte skita där iallafall, skulle kännas fel lixom, ser ut som alla ser
och det stavas "väll"
hållundan skrev:Å när ni väl gör det så är ni alltid två eller fler...
Hagster skrev:Nej! När snygga tjejer går in två och två på toan är det hett lebbsex som gäller, i min fantasi iaf.
steIIa skrev:Mmm, precis som i din fantasi är det...
Nej nej, vi rakar varandras ryggar o vaxar mustaschen
BTW, vad är det vi gått över till att diskutera här egentligen?? Från en bvall toa till tjejers toavanor??? Hmmm....Ny tråd kanske??
loser skrev:Det ballaste vore väl dock om det var sådan där spegelvägg med flytande kristall i som man har på tågen i Tokyo (passerar man en kåk, så för att de som bor där skall slippa ha folk som sitter och stirrar in i deras sovrum, så skickas en elektrisk signal som gör att glaset inte går att se igenom).
Hyffsat practicaljoke om man sitter där och björnar i godan ro, och helt plötsligt är det fry insyn!
vågen skrev:Vi diskuterar som vanligt livets stora fråga. Det som MÄNniskan har diskuterat under hela människans tidålder. Samma sak som utomjordingarna inte skulle förstå sig på om dom kom hit.
KVINNOR
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |