Riktigt snygga brudar!!

Wheeliegirl

Sporthojskonverterat
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R6-08
Bikerbitch skrev:
använd inte sådana fula ord i denna tråd.

Jag har aldrig nog aldrig hört någon säga att det är okvinnligt med motorcykeltjejer. Tjejer brukar oftast bara köra hoj och inte mecka så då kan det ju inte vara okvinnligt :rolleyes:

Vaddå okvinnligt att meka?? Varför skulle det vara det? Isåfall vill jag inte vara kvinnlig längre!!
Nu är jag besviken på dig BB! ;) Du brukar väl vara en tjej som förespråkar jämlikhet?
Det är då aldrig nån som sagt att jag e okvinnlig när jag mekar! (speciellt inte när jag stod på EM i kjol (det var jättevarmt! :rolleyes: ) och hjälpte killen att fixa hojarna!

Last edited:

Felix

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
XR650R
Affe_R1 skrev:
En rolig sak är att en del tjejer typ MadHonda,
kör bättre än ganska många killar. Det tycker jag är kul :fakta

Finns nog många brudar som kör bättre än många killar... och varför skulle det inte vara så??

CorbenDallas

Memento te mortalem esse!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Två svarta och en röd
Re: apropå..

Tinatjejen skrev:
En grej som killar säger är lite motsägelsefull tycker jag.

Div. saker som anses okvinnliga är äckliga etc.

Att köra hoj anses av de flesta inte vara något som är särskilt kvinnligt.

Men ändå är det tydligen något många tycker är vrålsexigt...

Som sagt.. ideal är alldelessss för krånghliga att anpassa sig till. Sin egen väg är fan så mkt enklare och vad mkt bättre man mår:)

Lr vad säger ni tjejor?

Är det inte också så att många saker som anses kvinnliga är saker man gärna gnäller på???

Emmi

Fortfarande orange bleeder...!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph Daytona 675 -08
Tjej nummer 1:
Du ser en riktigt snygg tjej på tunnelbanan. Hon är klädd i tighta vita jeans, har jordens läckraste kropp, är sminkad relativt mycket och vickar fram på ett par högklackade skor.
Du tänker?
Thats me! Höga stilettklackar, hypertighta sexiga kläder, gärna snyggt sminkad... (det med snygg är upp till andra att bestämma)

Tjej nummer 2: Du ser en tjej står brevid en busskur o röker.
Hon står tillsammans med sin kompis. Dom är hårt sminkade, spottar hej vilt omkring sig och fnissar åt precis allt.
Du tänker?
Löjligt...

Tjej nummer 3: Du ser en tjej klädd i helt orginella kläder. Hon är precis tvärtemot alla andra. Hon skäms inte för speciellt mycket och kan rapa där hon står i kassan på vivo efter en klunk cola. precis som killar kan så kan även denna dam.
Du tänker?

Me too. När jag inte orkar/har lust att göra mej iordning. Helst rapar jag inte ute bland folk då det är ganska otrevligt med både tjejer och killar som gör det.

Emmi

Fortfarande orange bleeder...!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph Daytona 675 -08
lee skrev:

1. Tilltalande->ja, Smakfullt->nej Förmodligen är hon inte så smart om hon måste framhäva kroppen och utseendet så mycket.

Varför skulle man vara ointelligent för att man gillar att vara snygg?? Jag älskar att se fräsch ut, jag älskar snygga kläder, tillbringar mycket tid på shopping, kläder, smink o trender.....

FÖR JAG ÄLSKAR DET!

Inte för att jag inte klarar av att gå ut osminkad o ful.
Har jag inte lust en dag så drar jag på mej träningsbyxorna o en sweatshirt och gympadojs...Har jag lust tar jag på mej kort kjol, kavaj/cool tröja, höga stilettstövar, cool hatt eller fixar håret o sminkar mej ganska mycket.
Men oftast är det höga klackar, snygga byxor o tröja, lagom med smink.

Hagster skrev:
Hur kommer det sig att alla tycker att #3 "är sig själv" för hon rapar och äcklar sig? #1 Kanske är just den hon är. Hon gillar klä sig fint och bryr sig mycket om sitt utseende, varför får hon inte göra det då? Bara för hon är läcker, har fin kropp betyder det inte att hon är någon annan. Hon är antagligen smartare än #3 för hon sitter inte i kassan på vivo...

:fakta
Jag är mej själv när jag är uppklädd, när jag har på mej skinnställ, när jag går runt i gympakläder. Dock trivs jag bäst när jag ser bra ut och känner mej fräsch.

Last edited:

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Wheeliegirl skrev:
Vaddå okvinnligt att meka?? Varför skulle det vara det? Isåfall vill jag inte vara kvinnlig längre!!
Nu är jag besviken på dig BB! ;) Du brukar väl vara en tjej som förespråkar jämlikhet?
Det är då aldrig nån som sagt att jag e okvinnlig när jag mekar! (speciellt inte när jag stod på EM i kjol (det var jättevarmt! :rolleyes: ) och hjälpte killen att fixa hojarna!

Bli inte besviken Wheeliegirl. Jag är för jämlikhet. Mer än du anar.
Men dom flesta tjejerna jag känner, däribland mig själv åker bara hoj o låter killarna sköta meckandet.
Väldigt synd tycker jag. När Tom o Relapse var så snälla o fixade min kedja o drev försökte jag finnas där och fråga massa frågor som var intressanta. En dag hoppas jag att jag kan mecka helt själv.
Jag tycker ju det är krymt tufft med tjejer som kör bra o meckar själva.

Det är absolut inte okvinnligt att mecka. Jag brukar normalt inte pyssla med saker som är kvinnliga så talar någon om att det är okvinnligt att mecka rapar jag dom i örat och med det har jag sagt vad jag ville få fram verbalt :rolleyes:

Wheeliegirl

Sporthojskonverterat
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R6-08
Bikerbitch skrev:
Bli inte besviken Wheeliegirl. Jag är för jämlikhet. Mer än du anar.
Men dom flesta tjejerna jag känner, däribland mig själv åker bara hoj o låter killarna sköta meckandet.
Väldigt synd tycker jag. När Tom o Relapse var så snälla o fixade min kedja o drev försökte jag finnas där och fråga massa frågor som var intressanta. En dag hoppas jag att jag kan mecka helt själv.
Jag tycker ju det är krymt tufft med tjejer som kör bra o meckar själva.

Det är absolut inte okvinnligt att mecka. Jag brukar normalt inte pyssla med saker som är kvinnliga så talar någon om att det är okvinnligt att mecka rapar jag dom i örat och med det har jag sagt vad jag ville få fram verbalt :rolleyes:

:tummenupp Det e bra BB, lär dig så mkt du bara kan, så känner du dig mer självständig (och får på köpet massa respekt av killarna ;) och dessutom spar du mkt pengar på att göra saker själv!!
(Jag e ju ingen KUNG på att meka ännu, tycker bara att det är så himla kul att förstå mer och mer hur en motor funkar, sånt som killar lärde sig när dom var 3!)
Dessutom är vi tjejer som gjorda för att meka! Vi har ju oftast små händer, tålamod och vi e noggranna!! :D
So go for it BB! :cool:

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Hupp, glöm inte naglarna!!! Jag har på rätt kort tid lärt mig rubbet om pedikyr, manikyr......yada yada yada........ noppa ögonbryn år massa......... tjaf.......s.....öh, bra att kunna grejor. :rodnar

Wheeliegirl skrev:
Vi har ju oftast små händer, tålamod och vi e noggranna!! :D
:cool:

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Spinner vidare på detta ämne eftersom min nyfikenhet driver mig.

Hur skall era drömtjejer vara?
Smala, tjocka, stora, små bröst, rakade?

Ursäkta om någon tar illa upp. Nyfiken bara.

mr_rockster

www.jsfoto.com
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Superduke och Nikon
Svårt att säga, iaf för mig. En del korta mörka är snygga och en del långa och blonda... Men jag gillar nog mer de korta mörka isf.. Inte för stora bröst, inte helt platta heller, hellre fasta än stora om man får välja. Rakade gör väl inget, man vill ju inte ha hår i maten heller ;)..

Sedan har jag inget emot en lång blondin heller ;)

Bikerbitch skrev:

Hagster

Miles high.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Bikerbitch skrev:

Kolla min avatar. Lätt en av de sötaste tjejerna på jorden! Mumma... :kär

edit: Det är Avril Lavigne för er som inte ser. Hon är varken fotomodell, uppumpad eller klär sig som kronprinsessan. Ändå klår hon de flesta brudarna!

photo7.jpg

photo54.jpg

Last edited:

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Ser ut?? Well. välvårdad räckre väl

Det stora är väl hur man trivs med någon? Känner man vibbarna å pirr imagen så kvittar det väl hur man ser ut, man kanske ska leva ihop en 30- 50år så det är väl viktigare hur man fungerar tillsammans........

Är jag ute å cyklar..... :confused:

Jag köpte inte min motard för den såg bra ut, utan för jag kan göra de saker jag vill med den.......passar mig lixom....... samma sak fast annorlunda, hehehehehe

Bikerbitch skrev:

Madhonda

Diamonds and pearls don´t move this girl
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
No more!! :( :( :(
Bikerbitch skrev:

Kan någon verkligen säga hur en drömtjej/kille ser ut.

Jo....förstås. drömmar är en sak... men jag menar i verkligheten... Då är det väl helheten av en människa som blir det viktiga... ett utseende man gillar... kombinerat med ett sätt som passar ens eget...

O BB..jag tog INTE illa upp...

Kram o Glad Påsk

Gustav1

Vem var det som kastade?
Gick med
29 Aug 1982
Hoj
Suzuki SV650S -03
Det klart att det finns ett drömideal utséendemässigt. Frågan är ju bara hur länge ett förhållande som bygger på enbart utséendet håller. Hela livet kanske, eller en kvart.

PutteLiten

Twins have more fun
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
TL1000R; Triumph Tiger; XR650R SM; XL1200X
Gustav1 skrev:
Det klart att det finns ett drömideal utséendemässigt. Frågan är ju bara hur länge ett förhållande som bygger på enbart utséendet håller. Hela livet kanske, eller en kvart.

4 sekunder är det väll??

Nyheter
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping