Riktigt snygga brudar!!

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Madhonda skrev:
Bra där...!! :tummenupp

Du ska veta att jag håller tummarna för dig BB... vi behöver fylla på hojvägarna med lite fler "riktiga tjejer" = "hoj tjejer" med andra ord...

Danke! Bra att du håller tummarna. men damen svarade aldrig på om du skulle kunna vara handledare ;)

Madhonda

Diamonds and pearls don´t move this girl
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
No more!! :( :( :(
Bikerbitch skrev:
men damen svarade aldrig på om du skulle kunna vara handledare ;)

Jo men såklart.... hör av dig när våren kommer tillbaka... så ska vi ta en tur eller flera... (hur jag nu ska kunna hålla hastigheten) :D

Kämpa på tjejen....!!

Applo

Har jättebillig försäkring...
Gick med
1 Apr 2003
Hoj
YZF 450 -04
Bikerbitch skrev:
Klart vi har makt. Vi har två schysta rattar och en schyst mus down there ;) Allt ni vill är att doppa!
Då kommer min motfråga. Om en tjej har haft sex med många killar och en kille har haft sex med många tjejer, hur sjutton kan det komma sig att tjejen skall bli betraktad som något "Slampa" utav BÅDE killar och tjejer?

Nu ska vi se...... Många killar över 50 st, å nåra killar är 0..... mittimellan=normalt?

Svårt å dra en gräns, men:

Är nog mer bland "fjortisar" som begreppet h¨ra andvänds på tjejer som har haft många killar!?!?!
Tycker absolut inte att en tjej som haft många killar är lösaktig........tycker nog mer att hon har en sund inställning till sig själv OM hon alltid kännt för det själv och mått bra av det....
Finns väl inget bättre en nån som vet vad hon gör...=övning ger färdighet!

Om hon därimot sitter å skrävlar å skryter om det vitt å brett, så är hon ju antagligen oskuld.....=) Men om det stämmer, det som hon vilt basunerar ut bland folk så går hon fetbort pga det du skrev ovanför! Gäller killar med, men vi har ju nåt som kallas KILL-SNACK med kompisar, låt oss ha det!

Men som alltid, vi killar mår inte dåligt av vad vi inte vet om, så håll igen lite på antal å petter-storlekar....Vill inte veta allt!

Men det visste du väl redan... :)

Lite piggare idag....!

Last edited:

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Applo skrev:
Nu ska vi se...... Många killar över 50 st, å nåra killar är 0..... mittimellan=normalt?

Svårt å dra en gräns, men:

Är nog mer bland "fjortisar" som begreppet h¨ra andvänds på tjejer som har haft många killar?!?!?
Tycker absolut inte att en tjej som haft många killar är lösaktig........tycker nog mer att hon har en sund inställning till sig själv OM hon alltid kännt för det själv och mått bra av det....
Finns väl inget bättre en nån som vet vad hon gör...=övning ger färdighet!

Men som alltid, vi killar mår inte dåligt av vad vi inte vet om, så håll igen lite på antal å petter-storlekar....Vill inte veta allt!

Men det visste du väl redan... :)

jag tycker bara det är tråkigt att det skall hyschas så mycket ibland att tjejerna har sex o använder fröken höger.
Bland killar kan man skämta relativt mycket om det o mina snuskiga skämt går mer hem hos killar än tjejer..

Man behöver ju inte inleda ett förhållande eller en raggningsfras med " Ey yo grabben, jag har haft sex med 20 killar på 3 år"
Då kanske man tvekar att bara bli ett nummer i mängden.

Nej, det finns ju ingen anledning att tala om för nya pojkvännen att exet minsann hade 20cm. Vad vinner man på det?
Vi tjejer vill inte heller höra allt ;)

Mycket vet jag, men inte allt.
/The löööv doctor

KaZ

Skyll på knäskrap i örat!!?!
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
hojlös
Bikerbitch skrev:
Pysslar med ett skolarbete o tänkte höra vad ni har för funderingar. Vill väldigt gärna att både killar o tjejer svarar på denna tråd så fort som möjligt!
Läs texterna o skriv sen bara vad ni tänker på ang dessa tre damer.

Tjej nummer 1:
Du ser en riktigt snygg tjej på tunnelbanan. Hon är klädd i tighta vita jeans, har jordens läckraste kropp, är sminkad relativt mycket och vickar fram på ett par högklackade skor.
Du tänker?

Been there, done that! nothing special.

Tjej nummer 2: Du ser en tjej står brevid en busskur o röker.
Hon står tillsammans med sin kompis. Dom är hårt sminkade, spottar hej vilt omkring sig och fnissar åt precis allt.
Du tänker?

Doing it tomorrow!! :D

Tjej nummer 3: Du ser en tjej klädd i helt orginella kläder. Hon är precis tvärtemot alla andra. Hon skäms inte för speciellt mycket och kan rapa där hon står i kassan på vivo efter en klunk cola. precis som killar kan så kan även denna dam.
Du tänker?

Misstänker att hon tittar på mig och tänker:
Been there done that!! Not doing it tomorrow!!! :D

Jag skriver ett arbete om Ideal ibland tjejer.
Skulle vara tacksam för er hjälp! :bow

Applo

Har jättebillig försäkring...
Gick med
1 Apr 2003
Hoj
YZF 450 -04
Bikerbitch skrev:
jag tycker bara det är tråkigt att det skall hyschas så mycket ibland att tjejerna har sex o använder fröken höger.
Bland killar kan man skämta relativt mycket om det o mina snuskiga skämt går mer hem hos killar än tjejer..

Håller väl med, men jag har fått för mig att ni snackar endel snusk med varran...? :) Men det kanske bara går hem med dom ni känner?
Killar är väl lite annorlunda....Skämtar gärna grovt, men snackar inte så mycket om knep å knop isängen och när vi "gör" det själva, det vill man ju hålla för sig själv....man vill ju vara bäst...=)

Mycket snack ska man nog hålla inom grupperna, men tala om för en kille att du gillar onani, så får du nog en annan reaktion en h¨ra.... Om han sen får titta på, så är kanske en dröm för just han uppfylld! :D

Vaa faan, får nog sluta nu å lägga ner.... börjar låta som Fråga Olle :crash

Kör på å skit i andra......

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Applo skrev:
Håller väl med, men jag har fått för mig att ni snackar endel snusk med varran...? :) Men det kanske bara går hem med dom ni känner?
Killar är väl lite annorlunda....Skämtar gärna grovt, men snackar inte så mycket om knep å knop isängen och när vi "gör" det själva, det vill man ju hålla för sig själv....man vill ju vara bäst...=)

Mycket snack ska man nog hålla inom grupperna, men tala om för en kille att du gillar onani, så får du nog en annan reaktion en h¨ra.... Om han sen får titta på, så är kanske en dröm för just han uppfylld! :D

Vaa faan, får nog sluta nu å lägga ner.... börjar låta som Fråga Olle :crash

Kör på å skit i andra......

Apropå "Fråga Olle" så ansåg klasskamraterna i både högstadiet o gymnasiet att det skulle bli mitt yrke när jag studerat klart.
Hur man vill tolka det är valfritt, men dom är nog ruskigt trötta på allt mitt snack om sex, hojar och alla snuskiga kommentarer.
Men det är till mig dom kommer sen när dom behöver kärlekstips..

Tjejer pratar väl inte så mkt om hur dom själva är i sängen heller, eftersom det mesta inom sex verkar vara så tabubelagt.
'skrattar' onanist? javisst! det är ju jag.
Ja, killar tycker om när tjejer kan onanera framför dom.
Det tycker jag är förbannat tufft!

Du har bra tankar kring detta tycker jag

Affe_R1

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM EXC-F 350 Sixdays, Triumph Street Triple 765 RS
Madhonda skrev:
Ja...det borde du veta Mattias.... eftersom du hade fullt sjå att komma över chocken att jag hängde med... ;) eller hur var det nu...damerna först... i alla lägen... :D

i ALLA lägen.....*Skrattar*

Pappsen

Big Dick club member
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM Duke - 01
kulle gärna hjälpa dig men mina tankar är numer censurerade. Men jag tot egentligen att du inte behöver fråga nåt så uppenbart till en kille på vår kanten. Tankarna styrs åt MC eller söta tjejer i mitt hövvö i alla fall.

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Re: Re: Riktigt snygga brudar!!

Pappsen skrev:
kulle gärna hjälpa dig men mina tankar är numer censurerade. Men jag tot egentligen att du inte behöver fråga nåt så uppenbart till en kille på vår kanten. Tankarna styrs åt MC eller söta tjejer i mitt hövvö i alla fall.

Du tänker väl som en del andra killar som har svarat.
Allt med ett underliv går att samlaga med. Inte så konstigt.
Alla män går ju runt med två hjärnor varav den ena vill styra mer än den andra :rolleyes:

Holmes

Ny medlem
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
Ingen :(
Tjej 1: Men snella. *suck*

Tjej 2: Men snella!! *suck*

Tjej 3: Men fräscht din jävla subba!!!!!!

Nyheter
Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...