Bikerbitch skrev:
Bland annat detta nämnde jag i mitt arbete
Killar vill knulla. Tjejer vill hävda sig för dom har taskigt självförtroende.
1.
Du har precis förstått hur vi funkar bb..... Ligger mycket i vad du säger..... Mycket handlar om sex, men inte ALLLT! hmm... jo nästan... Å nu ska jag avslöja en "hemlighet" som vi killar har
Ni tjejer har sån makt om ni bara tänker efter.....
Står en kille å diskar å får en avs*gning,eller en snabbis på bänken, så lovar jag att man skulle kunna diska en hel månad framöver å kanske grannens disk med....
Man vet ju aldrig det kanske händer nästa gång med!!!(djur-hjärnan) Det handlar om olika slags "belöning" å vi killar vill ha SEX!
Bikerbitch skrev:
Men hur kommer sig då detta fenomen att damer oftast tänker "elaka" saker om en annan dam?
Vet inte riktigt, men.........
2.
En kille som ser en annan kille som har större k*k(eller nåt annat kroppsligt iögonfallande) än han själv tänker: AJJ faan har jag minst i världen, har alla fall större tunga..
å kör säkert ifrån han på hojen.... Han är ligger före mig på k*k-skalan, men jag ligger före honom på tung/hoj-skalan............ Så va faan kom hit å sätt dig så tar vi en öl!!!!
3.
En tjej som ser en "snygg" annan tjej (antagligen pga medias generallisering av det kvinnliga idealet) måste genast för sig själv placera henne i rangordningen nånstans UNDER sig själv, går inte det genom säga något till Den snygga tjejen själv, så letar ni stöd hos andra i den närmaste "kretsen" som du/ni redan har en rangordning inom: Funkar det fortfarande inte å bli av med den dåliga självkänslan så accepterar ni att hon är snyggare, MEN sen hittar ni 1000 saker som ändå inte är bra...... Botmedlet= utnyttja punkt 1, så bräcker ni vem som helst som ni känner ett hot av!!!
Allt detta med lite ironi, bara vad jag tyckte nu när man är trött å sleten....