Riktigt snygga brudar!!

Felix

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
XR650R
Hagster skrev:
Hur kommer det sig att alla tycker att #3 "är sig själv" för hon rapar och äcklar sig? #1 Kanske är just den hon är. Hon gillar klä sig fint och bryr sig mycket om sitt utseende, varför får hon inte göra det då? Bara för hon är läcker, har fin kropp betyder det inte att hon är någon annan. Hon är antagligen smartare än #3 för hon sitter inte i kassan på vivo...

Alla tycker väl inte det, rätt många skrev ju att hon hade samma bekymmer som ettan med tvärtom ("omvänd snobbism typ")

Att det är smartare att åka tunnelbana än att sitta på kassa i vivo vet jag inte om jag kan hålla med om däremot...

De flesta av oss har haft mindre kvalificerade yrken när vi var yngre,

Fredda66

.::[Biatch]::.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Brumm brumm
SSB skrev:
Dam nr1,
Snygg, trevligt med tjejer som tar klär upp sig och gör sig fina. Men enligt mitt personliga tycke så borde hon sminka sig mindre, det är vad JAG tycker är snyggt. Men jag antar att hon sminkat sig så för att HON tycker att det är snyggt, och skiter i vad jag tycker :rolleyes:

Sedan det där med vickar fram på högklackat, jag antar att du inte då menar vacklar. Vickar som gångart, fine, snygg rumpa hon har...eller nåt sånt. Vacklar, hon borde skaffa sig skor hon kan gå i, lite kortare klackar.

Tanke: Het tjej, som kille tänker man sex :D

Tjejer nr2,

Fjortisar, hoppas dom växer upp till något fint, och att dom slutar röka!! Har extremt svårt med tjejer som röker. Och killar för den delen, men att deras sex appeal sjunker för att dom röker bryr jag ju mig inte om så hårt :).

Originell tjej 3,

Ball. Folk som vågar sticka ut har min respekt. Men det gäller kläder, att uppföra sig ohyffsat, som t.ex. genom att rapa offentligt är bara nasty. Jag menar, hon vill säkert vara originell, och är det också, och vill väl kanske bevisa att hon inte bryr sig om vad folk tycker om henne genom att rapa i kön. Men i min mening har hon redan bevisat att hon inte bryr sig genom sin klädstil, och att agera ouppfostrat är overkill. Originella tjejer tycker jag själv ofta är rätt sexiga. Och bakom deras ofta "udda" klädstil som ibland det kan se ut som dom bara slängt på sig ligger det ofta lika mycket tanke, eller mer, som tjejen i fall nr1.

Hoppas det var till någon hjälp. Och att man inte hamnar på någon svartlista nu, ha ha.

ORD

//Fredda

Gustav1

Vem var det som kastade?
Gick med
29 Aug 1982
Hoj
Suzuki SV650S -03
Bikerbitch skrev:
Pysslar med ett skolarbete o tänkte höra vad ni har för funderingar. Vill väldigt gärna att både killar o tjejer svarar på denna tråd så fort som möjligt!
Läs texterna o skriv sen bara vad ni tänker på ang dessa tre damer.

Tjej nummer 1:
Du ser en riktigt snygg tjej på tunnelbanan. Hon är klädd i tighta vita jeans, har jordens läckraste kropp, är sminkad relativt mycket och vickar fram på ett par högklackade skor.
Du tänker?

Vita jeans?? Går fetebort.

Tjej nummer 2: Du ser en tjej står brevid en busskur o röker.
Hon står tillsammans med sin kompis. Dom är hårt sminkade, spottar hej vilt omkring sig och fnissar åt precis allt.
Du tänker?

Satans fylltrattar.

Tjej nummer 3: Du ser en tjej klädd i helt orginella kläder. Hon är precis tvärtemot alla andra. Hon skäms inte för speciellt mycket och kan rapa där hon står i kassan på vivo efter en klunk cola. precis som killar kan så kan även denna dam.
Du tänker?

WOW!

Jag skriver ett arbete om Ideal ibland tjejer.
Skulle vara tacksam för er hjälp! :bow

KawaF3771

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GS 500 E -99
Tjej nummer 1:
Du ser en riktigt snygg tjej på tunnelbanan. Hon är klädd i tighta vita jeans, har jordens läckraste kropp, är sminkad relativt mycket och vickar fram på ett par högklackade skor.
Du tänker?

Vilken stropp

Tjej nummer 2: Du ser en tjej står brevid en busskur o röker.
Hon står tillsammans med sin kompis. Dom är hårt sminkade, spottar hej vilt omkring sig och fnissar åt precis allt.
Du tänker?

Vilka mongon

Tjej nummer 3: Du ser en tjej klädd i helt orginella kläder. Hon är precis tvärtemot alla andra. Hon skäms inte för speciellt mycket och kan rapa där hon står i kassan på vivo efter en klunk cola. precis som killar kan så kan även denna dam.
Du tänker?

Vilket mongo

Hagster

Miles high.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Felix skrev:
Alla tycker väl inte det, rätt många skrev ju att hon hade samma bekymmer som ettan med tvärtom ("omvänd snobbism typ")

Att det är smartare att åka tunnelbana än att sitta på kassa i vivo vet jag inte om jag kan hålla med om däremot...

De flesta av oss har haft mindre kvalificerade yrken när vi var yngre,

Läste inte riktigt hela tråden. Orkade inte :)

Nej det är sant, skrev det mer på skämt.

Haft? Jag har inte ens ett arbete... :D

Excalibur

Hata höst o vinter
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Honda CBR600FSport-01
Tjej 1:
Mmmm... Kvinnor är underbara att vila ögonen på. Tror iofs inte hon är min typ.
Och naturligtvis: Sex, sex, sex, sex... :D

Tjej 2:
Antar att de är unga. Inte min typ av kvinnor. Men om någon har en fin rumpa kan man ju alltid vila ögonen på den...
Så naturligtvis även: Sex, Sex, Sex, Sex... :rolleyes:

Tjej 3:
Vem fan har uppfostrat henne? Jaja, är hon snygg duger hon väl till att fylle-knul-a... Man aldrig mer...
Ja det motar, men tanken finns ju där: Sex, Sex, Sex, Sex... :eek:

Citat NileCity: "Det finns lika många definitioner på kille som det finns killar" :bow

OLJEKYLD GSXR

FÖRBJUD STARSTRIKER
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojuppehåll
1. Där sitter ännu en tjej som tror att hon vet hur killar vill att tjejer ska se ut. Synd att hon inte kan fråga en kille.

2. Beroende på ålder så är det antingen att de växer upp så småningom eller att de borde växa upp.

3. Tänker att det där går bort, jag står inte och rapar ljudligt i kassakön så varför ska hon göra det.

Hagster

Miles high.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
OLJEKYLD GSXR skrev:
1. Där sitter ännu en tjej som tror att hon vet hur killar vill att tjejer ska se ut. Synd att hon inte kan fråga en kille.

Hur vill du att tjejer ska se ut då? Finns nog ett antal svar på den frågan.

Tror du att du tjejer tycker att du är snygg eller ful? Vill DU att tjejer ska forma ditt utseende eller vill du göra det själv?

tjorven

ha ha
Gick med
13 Mar 2003
Hoj
Gsx600F
En tjejs uttalande........ :tummenupp

Nr:1, Hur snyggt e det med vita tighta jeans?? Hur modernt e det på en skala mellan 1-10??? -1000000.........
Har hon permanentat håret oxå eller??

Nr:2, Max 14 år.......

Nr:3, Äcklig brud..... Tillhör uppfostran!!! Skulle nog fråga henne hur många jointar hon har fått i sig!!!

Tack för mig!!!!!!!!!!

OLJEKYLD GSXR

FÖRBJUD STARSTRIKER
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojuppehåll
Hagster skrev:
Hur vill du att tjejer ska se ut då? Finns nog ett antal svar på den frågan.

Tror du att du tjejer tycker att du är snygg eller ful? Vill DU att tjejer ska forma ditt utseende eller vill du göra det själv?

Smaken är som baken, det finns lika många snygga tjejer som det finns olika killar. Hittills så brukar tjejer tycka att jag är snygg, men naturligtvis inte alla. Ingen tjej har lyckats forma mitt utseende eller sätt att vara, det gör jag själv efter tycker och smak. Vill de inte ha mig, tja, då finns det andra. Jag vill vara mig själv.

Elektron

I can wreck anything
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX750R 2000
Re: Re: Riktigt snygga brudar!!

Lucky9 skrev:
´

1. WoW! Snygg. Lägger dock för mycket tid på sitt utseende för min smak. Orkar inte med folk som bryr sig mer om hur de ser ut än att "leva".

2. Hmm... Hon luktar illa. Jaja... Det kan man ta... ett tag. Fjortis. Jaja... Det kan funka. En stund... Hmm... Ingen verklighetsförankring eller självinsikt... går bort. Hårt.

3. Hehe... Cool tjej. Originell. Lever sitt liv med sina värderingar. Förmodligen lite jobbig då hon förmodligen vill ha rätt. Hela tiden. Förmodligen kul att diskutera med men jobbiga att leva med.

4. Hmm... Vart fan är alla vanliga tjejer? :confused:

/Lucky9

Bästa svaret :tummenupp :tummenupp :tummenupp

Trancemitt

Din mamma
Gick med
19 Mar 2003
Hoj
Såld
1. Undra hur hon är att knulla med
2. Undra hur hon är att knulla med
3. Undra hur hon är att knulla med
:rolleyes:

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Trancemitt skrev:
1. Undra hur hon är att knulla med
2. Undra hur hon är att knulla med
3. Undra hur hon är att knulla med
:rolleyes:

Bland annat detta nämnde jag i mitt arbete
Killar vill knulla. Tjejer vill hävda sig för dom har taskigt självförtroende.

Seizure Later

Directors cut...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ingen just nu
1. Undrar vad jag ska göra till middag
2. Hmm. Har jag tillräkligt med blöjer hemma.
3. Nu kommer jag på att molly ska vaccineras..

Poängen är att man går inte omkring och ligger värderingar på alla andra, det skulle för det förste ta alldeles för mycket tid i anspråk, för det andra så är det inte vidare väluppfostrat.

Om man lär känna dessa scabloner, är dom säkert trevliga alla 4.

Applo

Har jättebillig försäkring...
Gick med
1 Apr 2003
Hoj
YZF 450 -04
Bikerbitch skrev:
Bland annat detta nämnde jag i mitt arbete
Killar vill knulla. Tjejer vill hävda sig för dom har taskigt självförtroende.

1.
Du har precis förstått hur vi funkar bb..... Ligger mycket i vad du säger..... Mycket handlar om sex, men inte ALLLT! hmm... jo nästan... Å nu ska jag avslöja en "hemlighet" som vi killar har :) Ni tjejer har sån makt om ni bara tänker efter.....
Står en kille å diskar å får en avs*gning,eller en snabbis på bänken, så lovar jag att man skulle kunna diska en hel månad framöver å kanske grannens disk med.... :tummenupp Man vet ju aldrig det kanske händer nästa gång med!!!(djur-hjärnan) Det handlar om olika slags "belöning" å vi killar vill ha SEX!

Bikerbitch skrev:
Men hur kommer sig då detta fenomen att damer oftast tänker "elaka" saker om en annan dam?

Vet inte riktigt, men.........

2.
En kille som ser en annan kille som har större k*k(eller nåt annat kroppsligt iögonfallande) än han själv tänker: AJJ faan har jag minst i världen, har alla fall större tunga.. :D å kör säkert ifrån han på hojen.... Han är ligger före mig på k*k-skalan, men jag ligger före honom på tung/hoj-skalan............ Så va faan kom hit å sätt dig så tar vi en öl!!!!

3.
En tjej som ser en "snygg" annan tjej (antagligen pga medias generallisering av det kvinnliga idealet) måste genast för sig själv placera henne i rangordningen nånstans UNDER sig själv, går inte det genom säga något till Den snygga tjejen själv, så letar ni stöd hos andra i den närmaste "kretsen" som du/ni redan har en rangordning inom: Funkar det fortfarande inte å bli av med den dåliga självkänslan så accepterar ni att hon är snyggare, MEN sen hittar ni 1000 saker som ändå inte är bra...... Botmedlet= utnyttja punkt 1, så bräcker ni vem som helst som ni känner ett hot av!!!

Allt detta med lite ironi, bara vad jag tyckte nu när man är trött å sleten.... :crash

Last edited:
Nyheter
Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...