TinaTjejen
long time, no see
Felix skrev:Haha, du skall se mina porrkalsonger
Snälla låt oss slippa
Felix skrev:Haha, du skall se mina porrkalsonger
Applo skrev:1.
Du har precis förstått hur vi funkar bb..... Ligger mycket i vad du säger..... Mycket handlar om sex, men inte ALLLT! hmm... jo nästan... Å nu ska jag avslöja en "hemlighet" som vi killar har Ni tjejer har sån makt om ni bara tänker efter.....
Står en kille å diskar å får en avs*gning,eller en snabbis på bänken, så lovar jag att man skulle kunna diska en hel månad framöver å kanske grannens disk med.... Man vet ju aldrig det kanske händer nästa gång med!!!(djur-hjärnan) Det handlar om olika slags "belöning" å vi killar vill ha SEX!]
Vet inte riktigt, men.........
2.
En kille som ser en annan kille som har större k*k(eller nåt annat kroppsligt iögonfallande) än han själv tänker: AJJ faan har jag minst i världen, har alla fall större tunga.. å kör säkert ifrån han på hojen.... Han är ligger före mig på k*k-skalan, men jag ligger före honom på tung/hoj-skalan............ Så va faan kom hit å sätt dig så tar vi en öl!!!!
3.
En tjej som ser en "snygg" annan tjej (antagligen pga medias generallisering av det kvinnliga idealet) måste genast för sig själv placera henne i rangordningen nånstans UNDER sig själv, går inte det genom säga något till Den snygga tjejen själv, så letar ni stöd hos andra i den närmaste "kretsen" som du/ni redan har en rangordning inom: Funkar det fortfarande inte å bli av med den dåliga självkänslan så accepterar ni att hon är snyggare, MEN sen hittar ni 1000 saker som ändå inte är bra...... Botmedlet= utnyttja punkt 1, så bräcker ni vem som helst som ni känner ett hot av!!!
Allt detta med lite ironi, bara vad jag tyckte nu när man är trött å sleten....
Macho Woman skrev:Fan, vad alla är taskiga mot tjej nummer tre. Det är ju jag ju.
För övrigt vill jag inte rekommendera Nina Björks Under det rosa täcket. JAG VILL TVINGA ER ATT LÄSA DEN!
Bikerbitch skrev:Jag är med dig schnyggo. jag är också dam nummer tre.
Dels kan jag inte vicka snyggt på ett par högklackade o dessutom röker jag inte cigaretter..
Rapar i kassan på Vivo? Ja, men förbannat tyst
Madhonda skrev:Tja.... jag vet inte varför man måste tänka saker om folk... innan man lärt känna dom....!!
Själv är jag nog en kombination av tjej 1 och tjej 3... tycker om att klä mig snyggt...ibland åt det utmanande hållet...men...
Jag drar mig inte för att rapa högt o länge om jag måste det...(sorry alla killar som tycker att tjejer inte ska hålla på med sånt) ....... jag säger precis som jag tycker o tänker...gör oxå därefter.... och har åsikter som jag inte räds att säga.
Sen kör jag hoj en galning... . tror INGEN skulle gissa att jag är en RR-tjej....bara av att se mig....
Så..om nån då skulle tycka att jag går "fetbort" p.g.a. det ena eller det andra...vet ju inte vad dom missar... Dom måste ju säga hej först...
Madhonda skrev:Tja.... jag vet inte varför man måste tänka saker om folk... innan man lärt känna dom....!!
Själv är jag nog en kombination av tjej 1 och tjej 3... tycker om att klä mig snyggt...ibland åt det utmanande hållet...men...
Jag drar mig inte för att rapa högt o länge om jag måste det...(sorry alla killar som tycker att tjejer inte ska hålla på med sånt) ....... jag säger precis som jag tycker o tänker...gör oxå därefter.... och har åsikter som jag inte räds att säga.
Sen kör jag hoj en galning... . tror INGEN skulle gissa att jag är en RR-tjej....bara av att se mig....
Så..om nån då skulle tycka att jag går "fetbort" p.g.a. det ena eller det andra...vet ju inte vad dom missar... Dom måste ju säga hej först...
Bikerbitch skrev:Det bästa med Madhonda är att hon piskar skiten ur alla er!
Upp till bevis nu tjejen. Annars har jag försagt mig
Mer snälla ord kan jag tyvärr inte utdela. Hon vägrar hälsa på mig
PutteLiten skrev:Är madhonda en läderbrud???
Gustav1 skrev:Skinn på näsan till och med?
PutteLiten skrev:Är madhonda en läderbrud???
Gustav1 skrev:Skinn på näsan till och med?
Madhonda skrev:Beror på hur man ser det.... när jag har mitt skinnställ på.. är jag en läderbrud... och det är då jag piskar skiten ur er på vägarna... det var så BB menade....
Och förresten... inte vägrar väl jag att hälsa på dig BB....!!
Ser faktiskt fram emot att träffa dig IRL... så det så. Jag kan väl lära dig att ta ett par kurvor.....
Madhonda skrev:Beror på hur man ser det.... när jag har mitt skinnställ på.. är jag en läderbrud... och det är då jag piskar skiten ur er på vägarna... det var så BB menade....
Bikerbitch skrev:Har inte träffat henne i verkligeheten. Men det har hon säkert.
Mitt skinn på näsan är blått
Bikerbitch skrev:Skojade lite med dig damen
Lär mig hantera mina egna kurvor på kroppen först för att platsa i skinnstället innan vi beger oss ut på vägarna
Skämt åsido! Yes, vafan, du kan ju tillomed bli min personliga kurvteknikslärarinna.
För handledare kanske du inte hinner? Five weeks to go before uppkörning! ?
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari