Riktigt snygga brudar!!

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Nummer ett skulle få åka med

Nummer två och tre får titta avundsjukt när vi åker förbi å vinkar

Jonne_boy skrev:
Tjej nummer 1:
Du ser en riktigt snygg tjej på tunnelbanan. Hon är klädd i tighta vita jeans, har jordens läckraste kropp, är sminkad relativt mycket och vickar fram på ett par högklackade skor.
Du tänker?

Tjej nummer 2: Du ser en tjej står brevid en busskur o röker.
Hon står tillsammans med sin kompis. Dom är hårt sminkade, spottar hej vilt omkring sig och fnissar åt precis allt.
Du tänker?

Tjej nummer 3: Du ser en tjej klädd i helt orginella kläder. Hon är precis tvärtemot alla andra. Hon skäms inte för speciellt mycket och kan rapa där hon står i kassan på vivo efter en klunk cola. precis som killar kan så kan även denna dam.

Du tänker?

Mattehuggorm

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GS 500 E
Bikerbitch skrev:
Pysslar med ett skolarbete o tänkte höra vad ni har för funderingar. Vill väldigt gärna att både killar o tjejer svarar på denna tråd så fort som möjligt!
Läs texterna o skriv sen bara vad ni tänker på ang dessa tre damer.

Tjej nummer 1:
Du ser en riktigt snygg tjej på tunnelbanan. Hon är klädd i tighta vita jeans, har jordens läckraste kropp, är sminkad relativt mycket och vickar fram på ett par högklackade skor.
Du tänker?

Hon står tillsammans med sin kompis. Dom är hårt sminkade, spottar hej vilt omkring sig och fnissar åt precis allt.
Du tänker?

Tjej nummer 3: Du ser en tjej klädd i helt orginella kläder. Hon är precis tvärtemot alla andra. Hon skäms inte för speciellt mycket och kan rapa där hon står i kassan på vivo efter en klunk cola. precis som killar kan så kan även denna dam.
Du tänker?

Jag skriver ett arbete om Ideal ibland tjejer.
Skulle vara tacksam för er hjälp! :bow

NR 1. om man kan ändra henne lite sen är d bara att köra :)

NR 2. skabbig fjortis

NR 3. skulle säkert funak som kompis.

Waiden

Jag vill ha sol och värme!!!
Gick med
12 Mar 2003
Hoj
Hade en GSX-R 750 -98
1. Nice, tänk om man fick en chans med denna dära...

2. Fjortisar, Väx upp för faan. Och sluta vattna vår jord med ert spott!!!
Lär er att svälja, det kommer ni att få göra för eller senare iaf ;)

3: Disgusting! Håller med Hagge, okvinnliga tjejer går fetbort!!

Affe_R1

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM EXC-F 350 Sixdays, Triumph Street Triple 765 RS
Tjej nummer 1:
Jag tittar ganska mycket på henne
o beundrar hennes utseende..

Tjej nummer 2:
*Suck* Fjortisar....

Tjej nummer 3:
He he he........ Hejsan Bikerbitch :tummenupp
Vad gör du ikväll?

Last edited:

Lucky9

En gång är ingen gång...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
VFR800Fi
Bikerbitch skrev:
Tjej nummer 1:
Du tänker?

Du tänker?

Du tänker?
´

1. WoW! Snygg. Lägger dock för mycket tid på sitt utseende för min smak. Orkar inte med folk som bryr sig mer om hur de ser ut än att "leva".

2. Hmm... Hon luktar illa. Jaja... Det kan man ta... ett tag. Fjortis. Jaja... Det kan funka. En stund... Hmm... Ingen verklighetsförankring eller självinsikt... går bort. Hårt.

3. Hehe... Cool tjej. Originell. Lever sitt liv med sina värderingar. Förmodligen lite jobbig då hon förmodligen vill ha rätt. Hela tiden. Förmodligen kul att diskutera med men jobbiga att leva med.

4. Hmm... Vart fan är alla vanliga tjejer? :confused:

/Lucky9

akora

http://www.roadragemc.se
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX-R 600 -97
öööö.. jag fattar ingenting.. vart skulle man se dom där sa du?? på samma ställe olika tidpunkter?? eller vid samma tidpunkt vid olika ställen?? eller...eller...jag fattar ingenting :crash

Nisse Järnet

pschyy =D
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda XL1000, YZ250 + BMW turbo
Pysslar med ett skolarbete o tänkte höra vad ni har för funderingar. Vill väldigt gärna att både killar o tjejer svarar på denna tråd så fort som möjligt!
Läs texterna o skriv sen bara vad ni tänker på ang dessa tre damer.

Tjej nummer 1:
Du tänker? -Jävla helvette! Bara spänna på sig haklappen :D

Du tänker? -Karkare? Nej tack :fakta

Du tänker? -Svårt att säga bara sådär...tror jag hoppar den :)

Jag skriver ett arbete om Ideal ibland tjejer.
Skulle vara tacksam för er hjälp! :bow

lee

-
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
Apostlahäst modell gammal
Håller medd Mavve och Lucky9. Varför finns det inga mer vanliga tjejer med i din undersökning? Ingen av de här typerna faller ju in under kategorin flickvänsmaterial för mig i a f.

1. Tilltalande->ja, Smakfullt->nej Förmodligen är hon inte så smart om hon måste framhäva kroppen och utseendet så mycket.

2. Går förstås bort. Jag gillar inte rökande fruntimmer. Lunarstämpel. Oavsett ålder.

3. Ofräscht, ointressant.

Själv föredrar jag välvårdade damer som framhäver sin kvinnlighet utan gå till överdrifter ifråga om kläder och smink.

AleX

Siktar högt, kommer lågt
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CBR929CBR600R6
1 Tittar o tänker snygg men smart??

2 Fjortisar

3 cool tjej men aningen för manlig för o bli min flickvän:p

emullo

Gick med
3 Apr 2003
Hoj
Ducati Hypermotard 1100, Honda CBR 1000RR
1: Läcker o titta på, undrar hur hon ser ut osmikad o undrar vad hon har för utbildning.

2: Jobbiga brudar.

3: Cool brud, (Tråkigt med en tjejer som är som alla andra.)

AleX

Siktar högt, kommer lågt
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CBR929CBR600R6
he he allt skulle bli mycket lättare om man fick se lite snygga bilder:p :tummenupp

CalleE

C is for cookie
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Kawasaki ER6N -06 "Elaka getingen"
Alltså, väldigt ledande frågor genom att tala om urtyperna för allas föreställningar:
1, Tajta kläder, svansviftande på höga klackar och hårt smink tolkar ALLA som en billig tjej, på något sätt har det synts här med:
"Hur mycket kostar det etc" Själv föredrar jag inte sminkade tjejer direkt, tajta festkläder har man på just fest, inte på staden kl 14 en onsdag, dåligt självförtroende och måste ha uppmärksamheten för att tro på sig själv? Tragiskt liv måste man säga i det fallet, för hon kommer i så fall falla i billiga mäns händer, dvs de som bara tar henne för utseendet. Hollywood? Men det behöver inte vara så! Skulle nog ändå vara avis på den som fick henne, mannen är programmerad så!

2, Rökande flickor, vid busshållplats, fnitter och fniss, genererar omedvetet en tanke om fjortis, det har vi sett tydliga bevis på här. Flickorna är farligt nära samma öde som 1, eftersom de förmodligen röker och försöker agera "häftiga" för att nå den respekt och umgänge deras världbild kräver att de har. Sluta röka börja plugga säger jag!

3, Kul tjej, tills det där med kläderna kom fram och folk började skriva, själv skulle jag gärna ha en tjej som precis som jag vågar rapa och stå för den man är i en offentlig situation och som inte behöver klä sig utmanande för att få uppmärksamheten man förtjänar. Men ju mer folk har svarat har en bild av "vegan-estet-flatan" som gärna spontanaggressionsmålar lägenheten hemma och som vägrar raka sig under armarna, dvs en konstant PMS-kossa som man inte vill vara mer än kompis med, för hon är förmodligen intressant!

Som sagt var en mjuk nr 3, med en blandning av nr 2 och 3s kropp i lite vanliga blåjeans vore toppen!

Men det finns 3 sorters tjejer:
Bimbos, Fjortisar och de som är upptagna!

Det kanske är just det att jag vill ha en "vanlig" tjej som är anledningen till att jag är singel?

dumbo

Mjutt
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
På gång
Tjej nummer 1:
Smink. Smakar konstigt, men om hon tvättar sig först kanske det kunde vara något, men hon är nog för upptagen med att kolla så inte frisyren blir förstörd för att vara kul i halmen.

Tjej nummer 2:
*suck*
Väx upp. Sluta röka, så kanske det blir folk av dig/er åxå. *ställer mig på lovartsidan*

Tjej nummer 3:
Coolt. Inte så snyggt kanske, men båda fötterna på jorden och är inte rädd för att göra sånt som är naturligt. "Ska vi kela?"
(Vi vet ju att "Fina flickor fiser inte" det gäller ju även rapar. Är det något jag har svårt för så är det tjejer som är "fina i kanten".)

Jide

Svartvit
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
M1100S
Min redogörelse :hej

1.
Första tanken:
Tänk om man ändå kunde få en sån där brud! :D
MEN innerst inne vet man dock att det är insidan som räknas, hur fin utsidan än må vara. Funkar aldrig i längden annars!
Dock inte sagt att tjejen i fråga är dum. Hon är säkert jättetrevlig, men det är inte första intrycket man får av henne... :(

2.
Rökare går bort. :zpy
Dessutom verkar de inte visa prov på nåt djupt intellekt.

3.
Tuff tjej som vågar vara sig själv, och inte bryr sig så mycket om vad andra människor har att säga. STARKT!
Dock lite "Sköt du ditt så sköter jag mitt" - känsla över henne.
Förmodligen inget för mig.... lite väl maskulin kanske?!!

Lycka till med arbetet! :tummenupp

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
Köp och läs boken "Under det rosa täcket" av Nina Björk.
Intressant läsning om våra kulturella värderingar av manligt och kvinnligt, feministiska ideologier och synen på kvinnan i dagens samhälle.
Det är ett tips till alla för övrigt.

Last edited:

Dez

Weeeee...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
R1
1. Hade hon varit mindre sminkad och inte "vickat fram" hade hon nog varit ännu finare :cool:
Sen flyger lite cencurerade fantasier förbi :rodnar

2. Att röka är bland det mest avtändande jag vet, blir bara äcklad :zpy

3. Eftersom jag inte är typen som springer omkring och rapar blir jag inte direkt tänd, men ser ändå upp lite till personer som är lite mindre hämmade än mej själv :rodnar

Nyheter
Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...