sportbike
Guest
Hörrö, ta å Googla lite eru bussig, va!Så du menar att Ducati är klara med gummisnoddar nu? Nu är det järnkedjor som gäller?
Hörrö, ta å Googla lite eru bussig, va!Så du menar att Ducati är klara med gummisnoddar nu? Nu är det järnkedjor som gäller?
Hehe, det är ju dom som inte har en Ducati som verkar gnälla över att det är dyrt etc.
View attachment 357557
Nya 1199:an har kamkedja ja, alla andra har kvar remmen. Än så länge.
Precis det är oftast jap åkare som har synpunkter om priser o kostnader på Duccar inte duccatisterna!!
Undrar hur det kommer sig...
Faktiskt!
Lite ot, men två bilsorter jag ägt:
Ford: 4000 mils bytesintervall.
Citroen Diesel: 24.000 mils bytesintervall.
Man undrar ju.
Nej, rem.Kedja i Citran?
Nej, rem.
edit: för övrigt har riktiga hojar varken rem, kedja eller stötstänger.Riktiga hojar har ingen kamaxel.http://www.youtube.com/watch?v=AZr-PncUjnk
Precis det är oftast jap åkare som har synpunkter om priser o kostnader på Duccar inte duccatisterna!!
Undrar hur det kommer sig...
Javet, väntar att få höra: riggidiggi, bim-bim på BultenFaan vad coolt att jag har 4 riktiga hojar och håller på att bygga en sån där RG!!
Nej, rem.
edit: för övrigt har riktiga hojar varken rem, kedja eller stötstänger.Riktiga hojar har ingen kamaxel.http://www.youtube.com/watch?v=AZr-PncUjnk
Det är intressant faktiskt. De duccefantaster jag känner blir nästan lite stolta när de berättar hur mycket senaste servicen kostade.
och våtkoppling
hujeeda mig, nu går skam på torra land.
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati