Nyteknik
Bannad
Jag tycker Kennys öde är snudd på tragiskt. Han förtjänar oerhört mycket bättre och måste ha branschens sämsta rådgivare.
Nyteknik skrev:Jag tycker Kennys öde är snudd på tragiskt. Han förtjänar oerhört mycket bättre och måste ha branschens sämsta rådgivare.
Nyteknik skrev:Jag tycker Kennys öde är snudd på tragiskt. Han förtjänar oerhört mycket bättre och måste ha branschens sämsta rådgivare.
Chris Ash skrev:Söp du bort hela 99?
Felquotat, ska vara till Gubbstrutt....
Macho Woman skrev:Det förvånar mig inte att han inte hamnat i något annat team. Vem vill ha en totalt färglös och lat människa i teamet, som aldrig lyckas skapa rubriker för annat än gnäll. Det är inget spunk i Kenny. Som tjej vill jag säga: han suger!
Nyteknik skrev:--edit ---
Kenny är ingen mes utan en av de absolut grymmaste om han har en hoj som kan vinna. --- edit ---
Nyteknik skrev:...Kenny är ingen mes utan en av de absolut grymmaste om han har en hoj som kan vinna. De som säger något annat är ute och cyklar. Nu sitter han för tredje året i rad på en B-hoj och blir anklagad för att inte göra sitt bästa.
Snicksnack! Minst sagt.
Goodstuff skrev:Det finns cirka 15 andra förare som är lika bra bara de får cyklar som kan vinna.
Goodstuff skrev:Det finns cirka 15 andra förare som är lika bra bara de får cyklar som kan vinna.
Nyteknik skrev:Varför hade vi inte 15 olika racevinnare -99 och -00 i så fall?
Chris Ash skrev:Du är bra inkonsekvent du....
Hela tiden hyllar du förare som Checa och Barros som har haft betydligt fler fiaskosäsonger på betydligt bättre material än Kennys Suzuki.
Goodstuff skrev:Därför att det bara fanns två cyklar som kunde vinna från början. Sedan fick vi några Hondor till och även Yamaha. Vi hade fyra olika vinnare förra året och ungefär lika många cyklar som kunde vinna. Tvåtaktarna var chanslösa, förutom Sacshenring, och de Suzuki och Kawa hade inte gjort hemläxan.
Däremot måste väl även du tillstå att förare som Kato, Capirex, Checa, Nakano, McCoy, Abe etc har lika stor potential som Roberts att vinna - bara de haft "rätt" hoj? Det var det argumentet jag diskuterade - och i fjol var ju maskinmaterialet avgörande.
oFFkeFF skrev:...fastän Criville inte var någon supersuperförare.
Nyteknik skrev:Har du fått en släng av alzheimers? Spaniens enda 500-världsmästare och den ende som regelbundet har kunnat matcha Doohan är ingen "supersuperförare"??
oFFkeFF skrev:Att hänga efter som tvåa med draghjälp av en riktigt superförare som Doohan är riktigt bra. Men han var långt ifrån någon doohan.
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|