Hasse Kongo
Korvgubbe
undrar vilken apriliamotor det sitter i -vågade inte lyfta på pungen och kolla närmre.
Är detta till någon hjälp ?
undrar vilken apriliamotor det sitter i -vågade inte lyfta på pungen och kolla närmre.
Japp, det verkar inte bättre Wiseguy ! BTW: Vad gör lite regn ?
Jag var allt på Riddarholmen, tog väl så där 300 bilder denna dag, för att ha att "suga" på i vinter
Vi börjar med några svartvita, för stämningens skull
Vet inte vad det är för motor men ramen kommer från en BSA. Iaf på pappret, tror dock inte att det är en BSA ram alls men vad vet jag
Coolt!
Jag satsar på att ha mitt bygge färdigt till nästa höst, alltså 1 år kvar. Men shit vad mycket jobb man har framför sig...
Vi syns nästa höst med färdiga hojar va, Kongo?
Eller har dom något slags årsmodell önskemål/krav lr så? Min är ju faktiskt veteran:are om 3 år!
Jag ä ny på detta område, men en gammal åkare av clip-on mä megafon. Va själv med i fronten på St Eriksbron. De va en häftig upplevelse. ja hoppas att de blir av..
Jasså, en "färsking" på SH, kan det vara så att du finns med på någon av bilderna i tråden?
Är detta din ?
Jepps. Detta är min hoj. Det var nog den roligaste dan på många år, särskilt som man träffa många likasinnade att snacka med. skitväder men man är väl inte gjord av tvål Jag hoppas att det blir i år, annars får man väl ta hojen å dra till Ace Cafe.
Det finns inga dåliga väder....
...men skinnjackan formade sig fint efter kroppen, efter någon timme i ösregn.
Men vad gör man inte för att få se så många underbara hojar på ett ställe
De va tur att man ä gammal å rutinerad å hade parkad depåbilen i Rosersberg så man slapp åka 35 mil i spöregn hem på lördan. Helt vattentäta var inte jeansen, jag fick sitta å pinka
Det där räknas väl som fusk, ditt pris borde omedelbart dras tillbaka
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |