Okej jag som trodde att även de ducarna var härliga kanske är det en äldre cbr600 man ska se sig efter istället dåSe där Jag skulle iofs skulle vara försiktig med äldre Duccar, kvaliteten på slutet av 90-talet var ingen höjdare. Snackar vi Monster så är det förmodligen gamla M600 som är en riktig surhink ärligt talat: trött och skramlig.
Har dessvärre ingen aning om premierna men det borde inte vara så blodigt. Riktigt bra allroundhoj är det iaf
om någon har erfarenhet av denna hoj, hur lätta är de att slang med? utan att behöva pizzadrev.
Jag lånar tråden lite, vad finns det i samma prisklass som inte kostar skjortan att försäkra för mig som är 18? Behöver inte vara någon superdupersport. Ducati monster kanske? Det stuket tror jag att jag skulle tycka om gillar utseendet iaf Några tips?
Tänker du på denna? http://www.blocket.se/malmo/Hyosung_Comet_GT_650_44376484.htm?ca=7&w=3Hehe inte precis något premium märke men mycket hoj för pengarn och grymt billig försäkring. Hyosung gt650 ducati look rätt igenom och billigare i drift än ett monster i 20k klassen kan jag lova.
Med lite god fantasi skulle man kunna spekulera i att ducati har tittat på gt650 när de designa ducati 1098 streetfighter haha bara enkelsving och lite modärnare framlyse som som ducatin har monterat ditt
Skulle vilja påstå att man till 99% bara köper på sig problem om man köper blande de billigaste premium/exotiska modellerna där ute.
Okej jag som trodde att även de ducarna var härliga kanske är det en äldre cbr600 man ska se sig efter istället då
Drömmen vore ju dock en svart ducati 1000 sport, så GALET fin
http://www.bikewalls.com/pictures/Ducati_Sport1000S_2007_03_1024x768.jpg
Tänker du på denna? http://www.blocket.se/malmo/Hyosung_Comet_GT_650_44376484.htm?ca=7&w=3
För måste säga att den såg inte så tokig ut faktiskt Relativt billig i försäkring var den också. 3500-halv för mig som 18åring Enda som gör att man ryggar lite är ju att det är ett relativt okänt märke... Men bara att den går bra och inte rasar sönder när man kommer runt hörnet så får jag vara nöjd.
Det är ju även trevligt om det inte är helt svårt att få tag på delar... men det kanske går smidigt på ebay?
Har du något att säga om den?
Vilket pris och årsmodell tror du att man behöver upp i för att det inte "ska" vara fullt med det suger ju ändå lite efter en monster...
Jo antagligen, blir väll att uppfylla den pojkdrömmen när jag blir äldre och har pengarna till det
om någon har erfarenhet av denna hoj, hur lätta är de att slang med? utan att behöva pizzadrev.
Snackade med bilsport-mc och svedea på mc-mässan om just detta. Enligt personalen på plats hos bilsport-mc så försäkrar man ej längre sporthojarna från den eran som klassiker då det blivit för dyrt (för dom). Hade planer på det själv nämligen...Gsxr 1100 , rf 900 , cbr 900, yzf 1000. <br />
<br />
I den prisklassen så ska de flesta av dem gå o classicförsäkra för en spottstyver också.<br />
<br />
Hur kul är en 600 då du kan få literklubba för samma pengar ?
Hehe inte precis något premium märke men mycket hoj för pengarn och grymt billig försäkring. Hyosung gt650 ducati look rätt igenom och billigare i drift än ett monster i 20k klassen kan jag lova.
Med lite god fantasi skulle man kunna spekulera i att ducati har tittat på gt650 när de designa ducati 1098 streetfighter haha bara enkelsving och lite modärnare framlyse som som ducatin har monterat ditt
Skulle vilja påstå att man till 99% bara köper på sig problem om man köper blande de billigaste premium/exotiska modellerna där ute.
Vad tros om en honda hornet 600? bra dåligt? verkar gå att få för ca 26k och kanske lägre fram när det kommer ut flera bra hoj? gillar utseendet och har fått känsla av att hondor ska vara väldigt driftsäkraHyosung har dessvärre inte längre någon generalagent i Sverige, den sista la ned 2012 pga utebliven försäljning. Det brukar inte vara någon höjdare för reservdelstillgång, andrahandsvärde etc.
Mitt tips att du kikar på mer etablerade märken, det blir troligen en mycket bättre totalaffär
Vad tros om en honda hornet 600? bra dåligt? verkar gå att få för ca 26k och kanske lägre fram när det kommer ut flera bra hoj? gillar utseendet och har fått känsla av att hondor ska vara väldigt driftsäkra
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|