Är 35 och betala ca.3200 hel/hel för en 08 z1000.
Får man fråga i vilket bolag?
Kör Kawa och får inga vettiga förslag trots tung sporttouring, (ingen z1000)
Är 35 och betala ca.3200 hel/hel för en 08 z1000.
Kan ju bero på att du bor i RevingeÄr 35 och betala ca.3200 hel/hel för en 08 z1000.
Lika som min är det bra värde för pengarna i..
http://www.blocket.se/lund/Ducati_916_sps_26960970.htm?ca=11&w=3&last=1
Betalar 3500 HEL/HEL i försäkring boende i Stockholm, lägsta självrisken.
Låg kostnad för bankörning i ducceklubben och inte en problemhoj.. Håller värdet bra eftersom det är en eftertraktad modell bland ducatister som vill köra både gata och bana. Hyfsat potent motor (den var det värsta ducati hade mellan -97 till -00). Men hojen är ju 12 år gammal med ett chassi från -94..
Stor fördel att det är en poppis modell som det finns massor av reservdelar och uppgraderingar till om man vill
Inte såvärst billig. 5943/år på Bilsport.Hej jag har en suzuki gsx 1400 stor stark bra drag och billig i försäkring..
Inte såvärst billig. 5943/år på Bilsport.
Nu snackar vi...
Får säkert en mycket mer "potent" hoj för dem pengarna till en mycket högre försäkring dock, men inget så vackert som den hojen Är nog en helt speciell känsla att äga en sådan och köra den också.
Har bara kört en 1198S väldigt lite, och den älskade jag över allt annat. En Ducce 916 ligger väl närmre rent ekonomiskt just nu...
Undrar hur många vi måste tipsa om dessa underbara skapelser som Ducati byggt, innan någon ser ljuset och nappar?Kan ju efter dagens premiebrev tipsa om Ducati 900 SSie. 3298:- hel/hel på Gjensidige. Underbar men obekväm.
Sitter och myser lite åt mina nu mer 5 extra tankar "gratis" bensin denna säsong.
https://www.insplanet.com/?partnerid=227&gclid=CI-SltSo_aECFYYrDgodgXIGEQ
Kolla upp din hoj där så ringer de upp dig. Billigast jag hittade till min hoj låg på 7000 men de hittade en random försäkring till mig som kostar 3000. xD
Undrar hur många vi måste tipsa om dessa underbara skapelser som Ducati byggt, innan någon ser ljuset och nappar?
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |