Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
X-up skrev:Skulle vara roligt att få veta bakgrunden till att den skapades.... *Hähä*
Haha!!.. fy asså..X-up skrev:Tro mig, det är en riktig skylt som gäller än idag på den arbetsplatsen.
Dock skall fabriken som skylten sitter i utrymmas, det var anledningen till att jag såg skylten.
Notera blåsmunstycket nere till höger på bilden!
En lärare i skolan berättade också om det, fast den här killen dog direkt..stony skrev:hörde jag för många år sedan i skolan av min lärare.Det var någon på volvo i skövde som skulle skoja med polarn å dra på lite luft i baken på honnom.
slutade ganska illa, vet dock ej vilka skador han fick![]()
http://www.hitta.se/SearchPlace.asp...ontrolSearchBlock%3aTextBoxWhere=turbov%e4gen Finns tydligen på fem platser i Sverige.Plåtniklas skrev:Här vill jag bo.![]()
andersbrink skrev:Förmodligen någon "rolig kompis" som trott sig haft kul och kört upp munstycket i arslet på nån ovetandes och sprängt inälvorna på en kollega.
Plus att Erik Marklund (www.mc-xpress.com) har varit och "lånat" en turbovägs skylt här i Piteå (nr 5 på kartan) och satt upp på "sin" väg. HAn om nån har väl all världens rätt till det eller......Esquire skrev:http://www.hitta.se/SearchPlace.asp...ontrolSearchBlock%3aTextBoxWhere=turbov%e4gen Finns tydligen på fem platser i Sverige.![]()
I västerås finns både Turbovägen och Turbogatan!Plåtniklas skrev:Här vill jag bo.![]()
Nya Indian Pursuit Elite
Screenshot Indian Motorc... |
|
Icons of British Originality
Åtta team från åtta länder ... |
|
![]() |
BMW presenterar R 12 G/S
BMW Motorrad har presentera... |
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning
Den europeiska branschorgan... |