Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
X-up skrev:Skulle vara roligt att få veta bakgrunden till att den skapades.... *Hähä*
Haha!!.. fy asså..X-up skrev:Tro mig, det är en riktig skylt som gäller än idag på den arbetsplatsen.
Dock skall fabriken som skylten sitter i utrymmas, det var anledningen till att jag såg skylten.
Notera blåsmunstycket nere till höger på bilden!

En lärare i skolan berättade också om det, fast den här killen dog direkt..stony skrev:hörde jag för många år sedan i skolan av min lärare.Det var någon på volvo i skövde som skulle skoja med polarn å dra på lite luft i baken på honnom.
slutade ganska illa, vet dock ej vilka skador han fick![]()
http://www.hitta.se/SearchPlace.asp...ontrolSearchBlock%3aTextBoxWhere=turbov%e4gen Finns tydligen på fem platser i Sverige.Plåtniklas skrev:Här vill jag bo.![]()
andersbrink skrev:Förmodligen någon "rolig kompis" som trott sig haft kul och kört upp munstycket i arslet på nån ovetandes och sprängt inälvorna på en kollega.
Plus att Erik Marklund (www.mc-xpress.com) har varit och "lånat" en turbovägs skylt här i Piteå (nr 5 på kartan) och satt upp på "sin" väg. HAn om nån har väl all världens rätt till det eller......Esquire skrev:http://www.hitta.se/SearchPlace.asp...ontrolSearchBlock%3aTextBoxWhere=turbov%e4gen Finns tydligen på fem platser i Sverige.![]()
I västerås finns både Turbovägen och Turbogatan!Plåtniklas skrev:Här vill jag bo.![]()
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Äntligen!