Allt sitter i huvudet, alla moderna hojar är kul om man undantar customgrejer och 125r + min svågers motorcykel
Även en automatväxlad NC700?
Allt sitter i huvudet, alla moderna hojar är kul om man undantar customgrejer och 125r + min svågers motorcykel
Även en automatväxlad NC700?
Jag tror att en del blandar ihop ordet roligt med spännande, jag har åkt i c:a 300 på 2 hjul många ggr. Jävligt spännande, och vilken kick! Vet dock inte om det är så när det inte går fort.
Jo, tänker på hur väldigt många gjorde redan i mitten av 90-talet i Tyskland: monterade risers och rakt styre på sina CBR 900 RR och FZR 1000. Det var inte av ekonomiska skäl.
Vill man ha roligt utan att det går fort så verkar GROM grym
Och vad i helvete är det? Låter som en jävla tvättmaskin men den går säkert att bryta ner i kurvorna den med
Jag håller inte med. Det ser jättekul ut och är säkert inte tråkigt men den ser roligare ut än vad den verkligen är när man kör den. Lite som att köra hyrkart om nån förstår vad jag menar. Inte tråkigt men det skulle kunna vara så mycket roligare med lite bättre komponenter.
Ett jämnt hyrkartsrace kan ju vara både roligt och spännande utan att man behöver komma upp i speciellt höga farter.
Jag håller inte med. Det ser jättekul ut och är säkert inte tråkigt men den ser roligare ut än vad den verkligen är när man kör den. Lite som att köra hyrkart om nån förstår vad jag menar. Inte tråkigt men det skulle kunna vara så mycket roligare med lite bättre komponenter.
synd att Bmw 330 inte är en motorcykel
Jag har ingen aning om vad det skulle kosta att få F1 upplevelsen
Den har ju verkligen the looks. Och 848:an ska ju vara både smidigare och roligare än 1098. Kanske än mer ultimat med de här monterade?
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|