Skyll på väninnan! Vi vet nog vem "väninnan" ärMacho Woman skrev:Möjligen kan det stämma att killarna blir fulare när man super, men å andra sidan får man själv desto större behov, så det spelar ingen större roll i slutändan. Jag citerar min goda väninna, som uttryckte följande när jag frågade varför hon följde med en viss kille hem: "Han hade två ben och snopp!" En gång svarade hon dessutom: "Han har snopp och kakelugn!", så den gången var det uppenbarligen något alldeles visst.
Nr:18 skrev:Skyll på väninnan! Vi vet nog vem "väninnan" är
Duger det med en 750?Macho Woman skrev:Och du tror att jag nöjer mig med kakelugn?! Nej, nej, han ska ha minst en Gixxer 1000, annars kan det kvitta!
Macho Woman skrev:Och du tror att jag nöjer mig med kakelugn?! Nej, nej, han ska ha minst en Gixxer 1000, annars kan det kvitta!
Ajdå. Det där lät inte bra. Dags att börja leta nykteristerberggren_martin skrev:Hörde på radion imorse om en undersökning som visade att medans män ger högre betyg på kvinnors utseende när de blir berusade, så uppfattar kvinnor män som fulare ju mer de har druckit.
berggren_martin skrev:Hörde på radion imorse om en undersökning som visade att medans män ger högre betyg på kvinnors utseende när de blir berusade, så uppfattar kvinnor män som fulare ju mer de har druckit.
maverick_750rr skrev:Så jag som e spiknykter och bara blir nobbad har ju noll chans som berusad menar du?
Åter igen - lönt o leva
750RR
AngelX skrev:De finns omtentor, men inte omfester!
De flesta blir på ett eller annat sätt mer självsäkra av alkohol.maverick_750rr skrev:Så jag som e spiknykter och bara blir nobbad har ju noll chans som berusad menar du?
MHK skrev:Ska man knulla mycket för man knulla allt!
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|