Roligt uttryck

Macho Woman

Äppelkäck
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Förvuxen 80-talsmoped
Möjligen kan det stämma att killarna blir fulare när man super, men å andra sidan får man själv desto större behov, så det spelar ingen större roll i slutändan. Jag citerar min goda väninna, som uttryckte följande när jag frågade varför hon följde med en viss kille hem: "Han hade två ben och snopp!" En gång svarade hon dessutom: "Han har snopp och kakelugn!", så den gången var det uppenbarligen något alldeles visst. :rofl

Nr:18

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR 1000
Macho Woman skrev:
Möjligen kan det stämma att killarna blir fulare när man super, men å andra sidan får man själv desto större behov, så det spelar ingen större roll i slutändan. Jag citerar min goda väninna, som uttryckte följande när jag frågade varför hon följde med en viss kille hem: "Han hade två ben och snopp!" En gång svarade hon dessutom: "Han har snopp och kakelugn!", så den gången var det uppenbarligen något alldeles visst. :rofl
Skyll på väninnan! Vi vet nog vem "väninnan" är :brynad

Dracke

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
nej
berggren_martin skrev:
Hörde på radion imorse om en undersökning som visade att medans män ger högre betyg på kvinnors utseende när de blir berusade, så uppfattar kvinnor män som fulare ju mer de har druckit.
Ajdå. Det där lät inte bra. Dags att börja leta nykterister

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
berggren_martin skrev:
Hörde på radion imorse om en undersökning som visade att medans män ger högre betyg på kvinnors utseende när de blir berusade, så uppfattar kvinnor män som fulare ju mer de har druckit.

Så jag som e spiknykter och bara blir nobbad har ju noll chans som berusad menar du? :crash

Åter igen - lönt o leva :squid

750RR

LiCrO

.....
Gick med
31 Aug 2003
Hoj
ER6n
maverick_750rr skrev:
Så jag som e spiknykter och bara blir nobbad har ju noll chans som berusad menar du? :crash

Åter igen - lönt o leva :squid

750RR

Maverick_750rr du är som ett stor skämt hela du. :)
Ska inte va elak men du är nog en av de mest speciella personen här på sporthoj.
Skriver konstiga trådar, svarar konstigt i olika trådar, är jagad av en kines, kör glassbil, va mer hum?? lite humor har du i alla fall.

peace
:squid

"Jätte manligt att sitta i stor hård bil med mjuka krock kuddar på ratten. Jätte manligt."
- Robert Gustavsson

"Stop! aldrig mer!"
- Dennis "Licro" Johansson

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
den e inte lång men den e jääävligt smal....

skeeeeööööööjjjaaaaa ru ellllllllläääääaaaaaae?!

(skojar du eller) på trolhätta-mål....

mb

Gäddrökare
Gick med
17 Apr 2003
Hoj
Gixxer 1117 -94
maverick_750rr skrev:
De flesta blir på ett eller annat sätt mer självsäkra av alkohol.

Men om du är ful/oattraktiv från början så skulle det alltså inte va nån idé att stöta på en stupfull tjej, eftersom hon då skulle uppfatta dig som ännu fulare.

Sulle va kul att läsa den där artikeln och se vad de har för belägg egentligen. Kan va bra att ha koll på ute på krogen ju :)

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln